לא כולנו נולדנו עם ביטחון עצמי בשמים, אך למרבה המזל – ביטחון עצמי הוא משהו שמושפע מסך כל החוויות שלנו, ולכן ניתן לשפר ולשדרג אותו בצורה מתמדת. כשאנו מדברים על מערכות יחסים וזוגיות, אנשים עם ביטחון עצמי נמוך עלולים להיתקל בקשיים – בעיקר מכיוון שהתכונה הזו היא אינה אטרקטיבית, וניתן לחוש בה מקילומטרים. איך ביטחון עצמי נמוך משפיע על הזוגיות שלכם? במאמר הבא!

 

כיצד נוצר ביטחון עצמי נמוך?

ביטחון עצמי נמוך נוצר ברוב המקרים עקב יחס של הסביבה, או אמונות המקיפות אותנו במשך תקופה ממושכת ומשפיעות על התחושות שלנו. לגבי גברים למשל, פעמים רבות הם מרגישים שהחברה מצפה מהם להיות חזקים, מפרנסים, טובים במיטה, ועוד תכונות רבות המזוהות עם גבריות. כשאחת מהתכונות האלה נפגעת – הגבר יחוש ירידה משמעותית בביטחון העצמי שלו.

כיום הפתרונות הם הרבה יותר פשוטים וזמינים, והרי כולנו מכירים את ויאגרה שביכולתה להשיב לגבר את הביטחון המיני שלו.

בעיות בתפקוד המיני

אולי תתפלאו לשמוע, אבל רוב הבעיות בתפקוד המיני נובעות דווקא מעניינים פסיכולוגיים, ופחות מבעיות פיזיולוגיות. בדיוק עקב הסיבות שצוינו בפסקה הקודמת – הגברים מרגישים צורך לספק את האישה, ולתפקד בצורה מושלמת כשזה מגיע ליחסים אינטימיים. בפועל, לכל גבר יש את עולמו הפנימי, את המחשבות שלו, את החששות שלו, ולעתים זה יוצר השפעה ישירה על התפקוד המיני.

איך גבר מתמודד עם מצב שבו הוא מתרגש ולכן לא מתפקד כמו שצריך במיטה? ברוב המקרים – בצורה שלילית שיוצרת מעגל קסמים בעייתי מאוד.

 

פתרונות לגבר

עולם הפרמקולוגיה מציע לגברים מגוון של פתרונות נהדרים, שיכולים להוציא אותם מיד ממעגל הקסמים האכזרי הזה. לעתים כל מה שדרוש הוא טפיחה קטנה על השכם, כדי להחזיר את הביטחון העצמי שאבד לו במהלך הדרך או עקב חוויה מביכה. קמגרה, ויאגרה ותחליפי ויאגרה נוספים, מסוגלים להעניק לגבר את החוויה המינית המושלמת, ובאופן טבעי – גם האישה תהיה מרוצה ומסופקת.

 

השפעת חיי המין על הזוגיות

לחיי המין יש השפעה ישירה על הזוגיות, ובעיות בחיי המין ישפיעו באופן ישיר גם על שאר הרבדים בזוגיות שלכם. אם נפרק את זה לגורמים, כשאנו חווים בעיות שונות בחיי המין – הגבר עלול לחשוב שהוא לא מסוגל לספק את האישה, האישה תחשוב שהגבר שלה לא נמשך אליה, ועוד ועוד.

כל המחשבות ההרסניות האלה נוטות להתעצם עם הזמן, ולכרסם ביסודות מערכת הזוגיות שלנו. תחום הסקסולוגיה התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, וזוגות רבים בוחרים לפתור את הבעיות שלהם, ולא בדרך של “טאטוא מתחת לשטיח”. בין אם מדובר בפגישה עם סקסולוג\ית, הזמנת מוצרי חשק לשיפור הזקפה, או צעצועי מין שיתבלו את חיי המין שלנו – השורה התחתונה היא שיש לנו הרבה מה לעשות בנושא!

איך ביטחון עצמי נמוך משפיע על הזוגיות שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *