מנטליזם או אמנות חושים הוא תחום משגשג בעולמות הבמה והאומנות כיום. המנטליסט מציג מופע מסתורי, עתיר גילויים ועוד יותר, סודות מקצוע בלתי מפוענחים. צעירים רבים נמשכים לעבור הכשרה כאמני חושים על מנת לעשות קריירה בתחום הנחשק. שואלים את עצמכם אם אתם מתאימים וחוקרים את הליכי ההכשרה עד להשגת מוניטין בתחום המנטליזם? אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את המסלול להפוך למאסטרים במנטליזם.

 

לפני הכל – מה זה מנטליזם?

בעבר יוחסו למנטליסט כוחות על טבעיים. כיום ישנה מודעות בציבור לכך שמדע המנטליזם משתמש בכלים של מיומנות, אימון וכישורי תקשורת מפותחים ולא במיסטיקה או בכוחות רוחניים כלשהם. יישום חכם, מקצועי ומדויק של טכניקות באמנות חושים יגרמו לצופים לחוויה מתעתעת חושים המושפעת משימוש בסוגסטיה, “קריאת מחשבות” באמצעות זיהוי סימני מימיקה ומורפולוגיה ועוד. מנטליזם מורכב מטכניקות מקצועיות, לא מיכולות מאגיות.

במופע מנטליזם יציג אמן החושים קטעים הכוללים כביכול זיהוי מחשבות של הצופים, ניבוי עתידות ופרטים בלתי ידועים על חייהם באמצעות הפלת מניפולציות על המוח האנושי של משתתפים מהקהל.

ההופעה תתבצע על ידי אמן בעל יכולות בידור ונראות מרשימה מה שיוסיף לאספקט הבידורי של המופע וישדר אמינות ומקצועיות רבה יותר.

 

האם אפשר ללמוד מנטליזם?

אם עד היום חשבתם שמנטליזם הוא עניין לבעלי כוחות על בלבד, הגיע הזמן לפרוס את הקלפים על השולחן: אמן חושים אינו סופר-מן וכן, ניתן ללמוד את התחום. לא אמרנו שבקלות אבל בהחלט קיים מסלול הכשרה עבור אמני חושים.

ההכשרה כוללת: לימוד עצמי, לימוד על ידי מורים למקצוע המנטליזם, סיוע לאמני חושים מקצועיים ולימוד סודות מאחורי הקלעים, אימון סיזיפי יומיומי בתרגול יישום מניפולטיבי של טכניקות מנטליזם, ניסוי, טעיה ופיתוח של תרגילים חדשים וכן חיפוש אחר קטעי אמנות חושים מסעירים חדשים שירגשו את השוק. לימוד מקצוע אמנות חושים הוא מייגע, דורש שנות אימון ארוכות ומצריך התעדכנות תמידית בהלך הרוח ובחידושים בשוק תרגילי המנטליזם. רק כך ניתן לרכוש מוניטין של אמן חושים מומלץ.

 

כך רוכשים ידע בתור אמן חושים

  • לימוד על המדע מאחורי המנטליזם. ניתן ללמוד ממשיכים שונים באינטרנט, ספרי מנטליזם מומלצים, ספרי פסיכולוגיה וספרות מקצועית נוספת בנושא.
  • חקירה וניתוח של הופעות ומאמרים שהובאו על ידי גדולים בתחום המנטליזם – צפו במופעי מנטליזם רבים ככל האפשר, נסו לעלות על הסוד שמבדיל בין מנטליסט מאסטר בתחום לבין אמן חושים מתחיל. למדו טכניקות במה ותקשורת אינטראקטיבית עם קהל באמצעות התחקות אחר דרכי פעולה של אנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים.
  • למדו ביסודיות את הנושאים הקשורים בקריאת שפת גוף והבעות פנים.
  • למדו טכניקות ותרגילים בסיסיים ומתקדמים באמנות חושים.
  • התאמנו שוב ושוב ושוב.
  • צרו מופע הכולל מתח, הומור ושיתוף אמן חושים-קהל.

אמני חושים מובילים סיפרו שהתאמנו מאות ואלפי שעות על תרגילים וטכניקות על מנת לכבוש את הפסגה. לכו גם אתם בעקבותיהם והתחילו עוד היום עם הרבה כוח רצון את הקריירה העסקית שלכם בתור אמני חושים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *