רשלנות רפואית ידועה כעניין שלא פעם קשה להוכיח אותו. זו הסיבה שבחרנו להציג בפניכן מדריך מקוצר שנוגע למקרים שבהם עשויה להיות עילה שניתן להוכיח, כך שכדאי לתבוע בהם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא אודות המקרים שבהם כדאי לתבוע. כך שאם חוויתן את אחד או יותר מהמקרים הללו, כדאי שתפנו אל עורך דין מומלץ לקבלת חוות דעת ובירור בנוגע לקבלת פיצויים.

 

מקרה ראשון שכדאי לתבוע בעקבותיו – אי נוכחות של רופא בזמן המצריך את נוכחותו

כידוע, לידה הינה הליך רפואי לכל דבר ועניין. הליכים שכאלו אינם צפויים, כך שאי אפשר לדעת כיצד הם יתחילו ואיך הם יסתיימו. לא פעם, קורה כי לידה מסתבכת מסיבה כלשהי ונדרשת נוכחות מידית של רופא מוסמך. אם חווית מצב שכזה במהלך הלידה שלך והרופא אינו התייצב בחדר הלידה בזמן הדרוש, כדאי שתפני אל עורך דין כדי לתבוע בעניין זה. במרבית המקרים, אי נוכחותו של הרופא מובילה להחמרה במצב שעשוי להביא לפגיעה בך, היולדת ולעיתים אף בעובר.

 

מקרה שני שכדאי לתבוע בעקבותיו – התעלמות מבעיות של העובר

אנחנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם הצוות הרפואי התעלם מבעיות שהוצגו על המוניטור במהלך הלידה. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי למשל בעקבות הסחות דעת וכו’. מצב שכזה הוביל לא פעם להולדת עובר מת, בעקבות אי תשומת לב למצוקה נשימתית שהוא חווה וניתן היה לראות זאת באמצעות סימנים שהוצגו בבירור על גבי המוניטור. אם חווית מקרה שכזה או דומה לו, כדאי שתפני בהקדם אל משרד עורכי דין שמואל קשיוב שבקיאים ברשלנות רפואית בלידה כדי לתבוע ולקבל את הפיצויים המגיעים לך.

 

מקרה שלישי שכדאי לתבוע בעקבותיו – אם נולד תינוק עם שיתוק מוחין

כדאי לתבוע אם נולד לך תינוק עם שיתוק מוחין. נכון לרגע כתיבת מילים אלו, יש סיכוי לקבלת פיצויים גבוהים בעקבות תביעה מסוג זה שנוגעת לפגיעה קוגניטיבית שאינה הפיכה של העובר. אם את סבורה שהתינוק שלך סובל משיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית שאירעה במהלך הלידה, דאי שתפני בהקדם אל עורך דין שבקיא בנושא.

 

מקרה רביעי שכדאי לתבוע בעקבותיו – אם הייתה רשלנות בזירוז הלידה

לא פעם, הרופאים מחליטים לחכות לזמן הטבעי שבו האישה תוכל ללדת כדי שניתן יהיה להתחיל בהליך הלידה. ישנם מקרים שבהם יש צורך להקדים את הלידה ולבצע זירוז. כידוע, ההחלטה על ביצוע זירוז היא אינה עניין של מה בכך, מכיוון שאם היא תתבצע ללא הצדקה רפואית ברורה, ההליך עשוי לפגוע ביולדת ובעובר. אם חווית רשלנות שנוגעת לזירוז בלידה, כדאי שתבדקי אפשרות לתבוע אודות עוגמת הנפש והפגיעה שנגרמה לך.

 

לסיום

עד כאן הפרטים שאת צריכה לדעת על מקרים שבהם כדאי לתבוע בעקבות רשלנות בלידה. אנו מאחלים לך בהצלחה ומקווים שתקבלי את הפיצויים המגיעים לך.

עורך דין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *