בימינו סביבת העבודה הופכת לאחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במשיכת עובדים ולקוחות, ולא ניתן להזניח את הנראות והתחושה שלה. יחד עם זאת ניקיון משרדים גדולים מהווה אתגר משמעותי לחברות ומעסיקים רבים. אספנו בשבילכם את הפתרונות היצירתיים ביותר לאתגר הניקיון במשרדים גדולים.

 

מהו האתגר?

בעולם העבודה המודרני, המשרד הפך להיות מקום בו מבלים שעות רבות ביום, אולי יותר מהבית. המשרד הוא גם מקום עבודה שלא יכול לסבול רעש והפרעות בניגוד לרצפת מפעל. הפרודוקטיביות של העובדים מושפעת מגורמים שונים, אבל ברור לכל שאחת המטרות של ניהול סביבת העבודה היא צמצום הסחות דעת וגורמים מפריעים.

לכלוך ובלגן הם מהגורמים מסיחי הדעת הגדולים ביותר, שמפריעים לריכוז, ובכך פוגעים פגיעה מהותית בכושר העבודה של עובדי המשרד. האתגר של בעלי משרדים גדולים מורכב מהזמן הנכון לבצע את הניקיון, מהתדירות הנכונה לניקיון המשרד, ומאיכות השירות שהם מקבלים. במילים אחרות, מקסימום ניקיון במינימום הפרעה לעבודה. זה אומר שנותן השירות של הניקיון צריך להיות גמיש, זול, וחכם.

חברת ניקיון מקצועית

חברת ניקיון – גמישות ויצירתיות

היתרון הגדול ביותר של חברת ניקיון מקצועית מתבטא ברמת הגמישות והמקצועיות של העבודה. חברת ניקיון איכותית תוכל להתאים את זמני העבודה שלה באופן גמיש ביותר בלי תלות בצורך אישי של עובדי הניקיון עצמם. לדוגמה, יש לה את היכולת להתאים עובדי ניקיון שמעדיפים לעבוד בלילה, למשרד שאלו השעות הנכונות לניקיון מבחינתו.

גמישות זאת מתבטאת גם ביכולת לשנות שעות כאשר יש צורך. ידוע למשל שבמשרדי ראיית חשבון לקראת סוף השנה העבודה נמשכת לשעות הקטנות של הלילה. בימים כאלו לא מתאים שצוות הניקיון יופיע ויפריע. מול חברה גמישה תוכלו לתאם את הניקיון גם אם יש צורך לשנות זמן ולהתאים זמנים שונים לשבוע ספציפי.

חברת ניקיון יכולה להיות יצירתית ביחד איתכם כדי שתהיה התאמה מלאה של שירות הניקיון לצרכים של המשרד. חברות רבות מציעות שירותים כאלה. ישנן חברות כמו חברת מנל, שמשלימות את השירות הפיזי של הקמת חדרי השירותים לדוגמה, יחד עם שירותי ניקיון.

חברת ניקיון מקצועית

מה לגבי העסקה ישירה של מנקים?

העסקה ישירה של מנקים היא הדרך המסורתית לנקות משרדים. היתרונות של העסקה ישירה הם היכרות של עובדי הניקיון עם הצרכים של המשרד לאורך שנים. החסרונות הם היעדר גמישות כאשר הצרכים של המשרד משתנים. כיום ישנה העדפה ברורה לעבודה עם חברות שנותנות יותר גמישות.

 

תפקידם של צוותי הניקיון

צוותי הניקיון צריכים להכיר את הצרכים של המשרד, ולשמור על רמה גבוהה של עבודה, דבר זה יכול להתאפשר לאחר היכרות עמוקה או בעזרת חברה שמתחייבת להכשרה ספציפית לפי הצרכים שלכם.

 

סיכום

לכל מנהל ברורה חשיבות שמירה על סביבת עבודה איכותית. סביבה איכותית מורכבת מהחומר האנושי, האווירה, הסדר והשקט שמאפשרים לכל עובד להיות בריכוז מלא ולבצע את עבודתו. אחד הגורמים המשמעותיים ביצירת סביבת עבודה הוא סדר וניקיון. אך כגודל המשרד כך גודל האתגר, כאשר אנחנו רוצים ניקיון בלי הפרעה לעבודה. הפתרונות החכמים לניקיון משרדים גדולים קשורים קשר הדוק לגמישות, ולכן יש כיום העדפה להעסקת חברות ניקיון.

חברת ניקיון מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *