מחפשים איך לעצב את הבית שלכם מחדש ולרענן את המראה שלו? במקום להחליף את כל הריהוט, נשמח לפרט לכם על מספר אלמנטים שתוכלו להוסיף לחלל, ואשר ישדרגו את מראה הבית שלכם ויגרמו לכם להתאהב בעיצוב שלו מחדש.

 

שטיחים

אתם לא מאמינים כמה שטיח יכול לשנות לחלוטין את האווירה והמראה של החדר. שטיחים אוטומטית מתחברים אצלנו בראש לחמימות, נעימות וביתיות- ועל כן הוספת שטיח לחללים השונים בבית שלכם יכולה להפוך אותם לחלוטין. כיום אפשר למצוא עיצובים רבים של שטיחים מביניהם תוכלו לבחור את הסגנון המועדף עליכם ביותר.

תוכלו למצוא שטיחים בעיצובים אוריינטליים, שטיחים בעיצובים מודרניים, שטיחי שאגי שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם הולכים על עננים ועוד. ניתן אפילו למצוא שטיחים עם טקסטורות מיוחדות- כמו שטיחי קש! אפשר לבחור מספר שטיחים ולמקם אותם בחדרים השונים. אם אתם מחפשים שטיחים מוזמנים להיכנס אל אתר החנות סננס – עיצוב הבית.

 

חיפויי קירות

אחת הדרכים להוסיף טוויסט לחלל שלכם ולייצר בו את האווירה הרצויה בעיניכם היא חיפויי קירות. מדובר בסוג של טפט שעשוי מחומר איכותי במיוחד שניתן לתלות על הקיר. יש סוגים רבים של חיפויי קירות, שלכל אחד מהם יש יתרונות משלו. ניתן למצוא חיפוי קיר שמחקה את המראה של עץ, חיפויי קירות בצבעים חלקים, חיפויי קירות עם טקסטורה מיוחדת ועוד. כל חיפוי קיר יכול להתאים לסוג אחר של חדר, ביניהם סלון, מטבח, חדרי שינה וכדומה.

 

חיפויי רצפות

כמו חיפויי קירות- יש גם חיפויים שמתאימים לרצפה. מדובר בעצם באריחים בסגנונות משתנים שמאפשרים לרצפה שלכם לבלוט ולהיות מלאה בסטייל. יש חיפויי רצפה בטקסטורות טבעיות ואורגניות יותר וכאלה בעיצובים נועזים. כך גם כשאתם צועדים בבית תרגישו שלא ויתרתם על הסטייל הייחודי שלכם.

 

גופי תאורה

אחת הדרכים לשדרג חלל עם מינימום מאמץ היא להוסיף גופי תאורה מיוחדים. אפשר לבחור מנורות עומדות בשלל עיצובים, להוסיף שנדליר יוקרתי לתקרה או להוסיף מנורות לד צבעוניות. גופי תאורה הם גם פרקטיים כי הם מאפשרים להאיר את החלל באופן אידיאלי, והם גם מוסיפים לעיצוב הכללי של החדר.

 

תמונות ואומנות

לפעמים כשהקירות מרגישים ערומים, אפשר פשוט לבחור כמה תמונות או ציורים ולהוסיף אותם אל הקיר. דבר זה אוטומטית יגרום לחלל להרגיש אסתטי ומלא יותר. אפשר ללכת על ציורים אבסטרקטיים שייצרו אווירה מודרנית, לבחור בתצלומי טבע שיוסיפו קצת מהחוץ אל הפנים או לתלות תמונות שלכם ושל המשפחה שלכם- כך שתוכלו תמיד להיזכר ברגעים יפים שלכם ביחד.

 

צמחים

 

בשנים האחרונות טרנד גידול הצמחים בבית התרחב וכיום קשה למצוא בתים שאין בהם כמה צמחים. אפשר לבחור בצמחים טרופיים, צמחים מטפסים, סוקולנטים קטנים לשולחן ועוד. זוהי דרך מצויינת למלא חללים ריקים בבית ולהוסיף לאווירה שלווה ורוגע!

סננס - עיצוב הבית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *