התפוצץ לכם הצינור ואתם עומדים בפני החלפת צנרת? רוצים לדעת פחות או יותר מה סדר הגודל של מחירי תהליך החלפת צנרת בבית? זהו בדיוק המאמר עבורכם!  

 

כיצד אדע על פיצוץ בצינור?

קודם כל עליכם להיות ערניים ולשים לב לסימנים מחשידים שיכולים להעיד על פיצוץ בצינור. אם למשל קיבלתם חשבון מים בסכומים שאתם לא מקבלים בדרך כלל – אולי כדאי לחקור את העניין ולוודא שלא מדובר בפיצוץ או בנזילה. כמובן שכל סימני הרטיבות שאתם מכירים – כמו לדוגמא עובש או התקלפות של הצבע על הקירות יכול להעיד על פיצוץ בצינור ושווה להזמין אינסטלטור לבדיקה.

 

איך מתבצע תהליך החלפת הצינור?

כאשר אנחנו מדמיינים החלפת צינור אנחנו ישר חושבים על תהליך ארוך ומייגע שכולל חפירת כל המרצפות בבית, אך תופתעו לשמוע שקיימו היום שיטות מתקדמות שמאפשרות החלפת צנרת ללא חפירה . אתם לא צריכים יותר לפחד מההרס שיכול להיגרם בעת החלפת הצנרת, מפני שכיום לאינסטלטורים רבים יש את הטכנולוגיות המתקדמות לאתר את מיקום הנזילה לאורך הצנרת ולטפל בו באופן ממוקד שלא דורש חפירה.

דרך אחת למשל היא תיקון הצנרת באמצעות שרוול המחדירים לצנרת באמצעות מכשיר מיוחד בו משתמשים אינסטלטורים מקצועיים ומתקדמים. כמובן שלא תמיד קיימת האופציה לתקן את הצנרת בצורה נקודתית ובמקרים חריגים בהם הנזילה אינה ממקור אחד לעתים יהיה צורך בהחלפה של הצנרת כולה אשר תדרוש חפירה.

 

מה המחיר של החלפת צנרת?

המחיר של החלפת הצנרת נקבע לאחר הסתכלות על כלל האלמנטים של העבודה וכמובן בהתחשב במצב הצנרת הנוכחי. החלפה כוללת של הצנרת יכולה לעלות עד 1,500 שקלים, כמובן ללא עלויות החפירה במידה ויש בה צורך. כמובן שאם אתם לא מחליפים את כל הצנרת אלא רק מטפלים בנזילה ספציפית המחיר יהיה נמוך יותר.

בדקו עם בעל המקצוע שלכם אם אכן לא קיימת אופציה לבצע תיקון צנרת ללא חפירה, כדאי לכם לנסות למנוע תהליך ארוך ומורכב זה שגורר לא מעט בלגן וכמובן עולה יותר כסף.

 

איך מונעים מהנזקים בצנרת לגדול?

חשוב מאוד לזכור שעליכם לשמור על התחזוק של הצנרת לאורך כל השנה! מה זה אומר? כל פעם שאתם נתקלים בדגל אדום שיכול להעיד על מצב בעייתי בצנרת, אל תדחו את הבדיקה והזמינו עוד באותו יום את בעל המקצוע שיעירך את מצב הנזילה. כל עוד אתם מטפלים בבעיה ישר בעת הגילוי אתם יכולים לחסוך בעלויות ולמנוע מנזק רחב יותר להתפשט.

זכרו לוודא עם האינסטלטור מהי תקופת האחריות שהוא מעניק לכם לאחר התיקון, כדי שלמקרה ותהיה תקלה בזמן הקרוב אתם תהיו מכוסים. זכרו שההתעסקות עם נזקי מים היא בעייתית מאוד ונזקים אלה יכולים להשפיע באופן ישיר על הבריאות שלנו, אל תזניחו את מצב הצנרת ופנו עוד היום לתיקון נזילה!

החלפת צנרת ללא חפירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *