אם האישה שלה נועדה המתנה חשובה לך, יש להעניק לה מתנה עם משמעות ומתוך מחשבה עליה ועל טעמה האישי ולא רק מתוך כוונה טובה. הנה כמה רעיונות למתנות אהובות לנשים המיוחדות בחיינו.

 

העיקר הכוונה?

תמיד יש את אלה שאומרים על מתנות שהעיקר הכוונה, ואכן יש בזה משהו – העיקר הוא תשומת הלב והנתינה. עם זאת כדאי מאוד שמאחורי הכוונה תהיה גם התכווננות – בעיקר כשמדובר במתנות לנשים ששמות לב לכל ניואנס. אז עם כל הכבוד לכוונה – השקיעו במתנה וכוונו אותה לאישה לה היא מוענקת.

 

לנשים העסוקות

נשים עסוקות בדרך כלל ירוצו ממקום למקום, יתזמנו את לוח הזמנים שלהן בצורה אופטימלית ויעבדו  באופן קשה ואינטנסיבי מאוד. לעיתים אין להן הרבה זמן לחשוב על עצמן, שלא לדבר על כמה שעות של חופש. לכן, מתנות לאישה עסוקה הן מתנות מפנקות -מכשירי מסאז׳ למיניהם החל מאקדח ועד לכרית נעימה. מתנות נוספות הן מתנות רוגע כמו מפיץ ריח, קלפי יוגה, פיג׳מה נעימה או כרבולית מחממת.

 

אוהבות המטבח

נשים שחובבות בישול הן כאלה שנהנות מהעבודה במטבח. יהיו להן מתכונים משלהן והן תמיד ישאפו לשפר אותם. הן אוהבות להעניק ולתת ומכינות את האוכל מאהבה. נשים כאלה יעריכו מתנות שיגוונו להן את המטבח ויהפכו את תחביב הבישול לקל ונעים יותר. בין המתנות שניתן להעניק לנשים כאלה נמנות מכונות להכנת אוכל מיוחד כמו גלידה, פיצה או ופלים, או סטים לתחום הבישול האהוב עליהן כמו סושי, ברביקיו, פיצה, קינוחים ועוד. חשבו איזה מהמתנות תהלום את האישה הספציפית ותקלע בדיוק לטעם שלה.

 

פעילות ברשתות

עבור כל אותן הנשים שנהנות מהרשתות החברתיות ואוהבת לצלם ולתעד את חייהן – נשים אלו מתזמנות כל תמונה, עורכות, מעצבות ומבלות שעות רבות בתפיסת הטייק המושלם. לנשים כאלה אפשר להעניק מתנה הקשורה בעולם הצילום או העיצוב. בתחום הצילום ניתן לקנות רחפן מצלם או מעמד לטלפון שמיועד לצילום עצמי. בתחום העיצוב ניתן להעניק טבעת אור לצילום איכותי, פריטי נוי לבית, תכשיטים או שוברים לקניית בגדים.

 

חובבות הבריאות והטיפוח

חובבות הבריאות הטיפוח הן נשים שלא משנה כמה היה להן קשה היום, הן יסיימו אותו בשגרת הכושר והיופי שלהן הכוללת פעילות גופנית, מסכות טיפוח לפנים או לשיער, נרות ריחנים ומפיצי ריח. נשים  אלו יתחזקו אורח חיים פעיל ובריא ולהן ניתן לבחור במתנה הקשורה לתחום הכושר או הטיפוח. מתנות כמו סט משקולות או גומיות ואפילו מכשירים לאימון ביתי בתחום הכושר, מתנות כמו נרות ריחניים או מפיצי ריח, מחברות מיוחדות לכתיבה, כוסות קפה מפנקות ובקבוקי שתייה בעיצובים מיוחדים – כל אלה יתאימו לתחום הטיפוח, הבריאות והפינוק.

 

לסיכום,

נשים רבות מתאימות לכמה קטגוריות. נסו לזהות את מקבלת המתנה ולהבין מה היא הכי צריכה עכשיו ומה יעשה לה טוב. כך תדעו מהי המתנה המושלמת שלא תראה רק כוונה אלא גם היכרות מעמיקה ואוהבת והשקעה מכל הלב.

מתנות לאישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *