איבוד שיער בקרב גברים בעקבות גנטיקה, גיל או לחץ נפשי הינה תופעה נרחבת ומדוברת שלא הייתה מדוברת עד לפני כמה שנים. שכן, זו מובילה לא פעם לתחושת אי נוחות חוסר ביטחון. בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי מהותי בנושא. שכן, ישנה עלייה משמעותית במספר הגברים שבוחרים לחפש את הפתרון להתקרחות. מדריך זה נכתב במיוחד עבורם, במטרה לרכז את הפתרונות הטובים ביותר שיקלו על מי שלקחו חלק בסטטיסטיקה.

 

פתרון מספר 1 – לחבוש כובע

הפתרון הראשון שיעזור לכם להתמודד עם ההתקרחות הגברית נחשב לאופנתי במיוחד, מדובר כמובן בחבישת כובע. שכן, זה יאפשר לכם לבחור בכל פעם מחדש את הסגנון המתאים ליציאה. יתרון משמעותי נוסף שבא לידי ביטוי בחבישת כובע במקרים של הקרחה זו העובדה שהוא מתאים לכל אחד. כך שזה לא משנה אם אתם עוסקים בעריכת דין, רפואה, חקלאות או הוראה – יש כובע שמתאים לכל אחד. החיסרון המשמעותי של פתרון זה נוגע לכך שהראש החלק נשאר בעינו. אם תרצו לקבל פתרון יעיל יותר, תצטרכו לקרוא את הפסקה הבאה בעיון.

פתרון מספר 1 - לחבוש כובע

 

פתרון מספר 2 – לעבור השתלת שיער

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התקרחות היא באמצעות השתלת שיער  אצל מומחים. שכן, כך ניתן יהיה להחזיר את השיער לראש ולשכוח לגמרי מהחלקים הקרחים. פתרון זה נחשב בעינינו לטוב ביותר, מכיוון שהוא מאפשר “להחזיר את הגלגל לאחור” ולהצעיר את המראה במינימום מאמץ.

 

איך זה עובד?

השתלת שיער הינה הליך רפואי שמתבצע במכון מקצועי. שם משתמשים בשערות שנמצאות באזורים שונים בגוף של המטופל ומעבירים אותן לראשו של המטופל. חשוב לציין שאין מדובר בתהליך שמסתיים תוך כמה דקות, זהו טיפול שאורך מספר ימים, כאשר בכל פעם מבצעים שלב אחר. הנה פירוט קצר אודות השלבים שצפויים להתקיים מתחילת ההליך ועד סופו:

  1. פגישת ייעוץ
  2. תיאום תור
  3. בחירת השערות המתאימות להליך והעברתן למבחנה
  4. השתלת השערות בראשו של המטופל

מי שבוחרים בהליך זה צריכים לוודא שהם מגיעים למכון מוסמך שיש לו ניסיון רב בתחום, כדי שאלה יוכלו להיות בטוחים בכך שההליך יתבצע באופן מקצועי.

 

פתרון מספר 3 – ללכת לטיפול פסיכולוגי

יש אנשים שאוהבים את הקרחת שלהם. לדבריהם, לקח להם זמן להגיע למצב שכזה. הם היו צריכים לעבור טיפול פרטני עם פסיכולוג שסייע להם להכיר במראה החדש שלהם. אם אתם מרגישים שאתם רוצים לטפל בקרחת שלכם באופן טבעי, אתם צריכים לפנות לגורם מוסמך שיסייע לכם בהליך.

 

מילים אחרונות לסיום

יש כל מיני דרכים שמאפשרות לגברים להתמודד עם התקרחות. מדריך זה ריכז בפניכם את 3 הדרכים הטובות ביותר שכדאי להכיר וליישם. כעת אתם יודעים מה הן, כך שתצטרכו פשוט לבחור את הדרך הנכונה עבורכם וליישם אותהד.

פתרון מספר 3 – ללכת לטיפול פסיכולוגי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *