חברות הביטוח מציעות המוני סוגי פוליסות שונות עם היקף כיסויים שונה, תמיד תוכלו למצוא עוד כיסוי, עוד השלמה, עוד תוספת, והדבר הטוב ביותר עבורכם, יהיה למצוא פוליסת ביטוח רכב שמההתחלה תוכלו להעניק לכם את כל מה שחשוב ורלוונטי אליכם. בגלל המגוון העצום של האפשרויות, חשוב להתחיל ולחקור על מה הפוליסות השונות מציעות לכם, מתוך המחקר והמידע תוכלו לעשות את ההחלטה בצורה הטובה ביותר.

 

מרכיב מסובך אך חשוב

פוליסת ביטוח רכב היא אחד מהמרכיבים המסובכים בהוצאות על הרכב, אך זה חלק חשוב מאוד שאסור לפספס. הביטוח הזה מאפשר לבעל הרכב כיסוי במקרה של נזקים שקרו לרכב, בין אם במקרי זדון או כתוצאה מתאונה, גניבה או אירועי טבע למיניהם ואפילו מנזקי אש. זאת הסיבה שהרבה מאוד מבוטחים מתרכזים מאוד בהשוואת המחירים בין הפוליסות והמרכיבים השונים של חברת ביטוח מציעה בפוליסה שלה.

 

פוליסות ביטוח רכב שונות

למרות שלכל פוליסת ביטוח יש מרכיבים אחידים ישנם גם הבשלים משמעותיים. ישנם שירותים שונים שלא כל פוליסת ביטוח נותנת, אך יכולים להיות חשובים ורלוונטיים עבורכם. כמו כיסוי לאביזרים שהוספתם לרכב שלא היו במקור, שירותי של גרירה ועוד. אז בעצם ביטוח רכב מקיף, שיעשה את העבודה בכל הבחינות, צריך לכלול את כל הדברים החשובים שיכולים להיות בעלי ערך עבורכם באופן מותאם.

 

שירותי דרך וגרירה

גרירה ושירותי דרך, מעניקים עבור המבוטח עזרה במקרים בהם נתקע הרכב ואינו יכול להגיע אל המוסך. בין אם מדובר בתאונה, תקלה, מצבר גמור, צמיגים תקולים ועוד. ישנה פוליסת ביטוח רכב מקיף שאינה כוללת את השירותים הללו, אז שימו לב, שאם שירותים אלו חשובים לכם, תצטרכו או לעשות הרחבה כתוספת, או למצוא פוליסת ביטוח שמציעה את השירותים האלו כבר בהתחלה.

 

ביטוח שמשות

הרבה פעמים הנזק לרכב יכול להיות רק בשמשה, כמו במצב שעפה איזו אבן בזמן הנסיעה, או התנגשות קלה. לכן קיים ביטוח שמשות, אותו תוכלו להוסיף לביטוח המקיף. שימו לב שעלול להיות פה תשלום נוסף של השתתפות עצמית, אז אם אתם עושים ביטוח שמשמות, תקראו היטב את האותיות הקטנות ותוודאו מה גובה ההשתתפות העצמית מבעוד מועד.

 

ביטוח מקיף, הרחבות

אלו היו רק חלק מההרחבות שתוכלו להוסיף לביטוח מקיף, ביטוח רכב טוב צריך לאסוף בתוכו הרחבות מותאמות הרלוונטיות לחיים שלכם.

 

ביטוח צד ג׳

מדובר בביטוח על נזקים של צד ג׳, ביטוח מקיף כולל את הביטוח הזה בתוכו בדרך כלל. זהו ביטוח למקרה של תאונה, במצבים בהם נגרם נזק לרכושו של אדם אחר.

 

תעשו השוואות

אז יש בהחלט הרבה חלקים בביטוחי רכבים, פוליסות הביטוח לא מפסיקות להשתדרג, ולפני שתעשו את הבחירה, תרצו לדעת מה כל פוליסה מציעה לכם. תוודאו שהכל עומד בתקן, וכל הרחבה היא אכן מתאימה ורלוונטית אליכם, וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים פוליסת ביטוח רכב שתיה הכי משתלמת ומתאימה לצורך האישי שלכם.

ביטוח רכב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *