כאשר הילד חולה, יכול להיות קשה ומאתגר מאוד. התחושה של הדאגה עלולה להוביל לתחושת תסכול במיוחד אם זה חולי שחוזר כל הזמן. בנוסף, העובדה כי הילד חולה שוב ושוב עלולה להשפיע על עוד דברים בחיים של ההורים – כמו לדוגמה על העבודה. אנחנו נעזור לכם בעזרת כמה טיפים שיעזרו לכם להבין מה לעשות אם הילד כל הזמן חולה.

 

הנקה

אם יש לכם תינוק בבית, חשוב שתדעו כי הנקה יכולה לעזור. בעזרתה מתבצעת העברה פסיבית של נוגדנים לתינוק אשר יונק. חשוב לדעת כי גם הנקה חלקית יכולה לעזור מאוד. עדיף קצת מאשר כלום. מחקרים מראים כי תינוקות שינקו יחלו פחות מתינוקות שלא ינקו. אז אם התלבטתם מה לעשות, יש לכם פה פתרון טבעי ויעיל!

 

עישון

אם אתם מעשנים חשוב שתדעו שיש לזה השפעה על הילד. בטח כבר שמעתם את המונח ״עישון פסיבי״. במצב זה, הילד שואף לריאותיו עשן מסיגריות למרות שהוא לא עישן. זה קורה אם ההורים מעשנים בבית ואפילו אם ההורים מעשנים בחוץ. כל עוד יש ריח של סיגריה על הבגדים, על השיער וכו’… והילד מעשן, זה נקרא עישון פסיבי. לדבר זה יש השפעות על בריאות הילד שלכם ולכן, אם אתם מעשנים, תצטרכו למצוא פתרון.

תינוק חולה

לכו לרופא ילדים

אם הילד שלכם חולה בלי סוף, חשוב שתלכו לבדוק למה. הרופא שלכם יכול לעזור לכם, לתת לכם תשובות לשאלות שלכם ועל הדרך אפילו להרגיע אתכם. חשוב לדעת כי בחורף, הילדים שלנו נוטים לחלות יותר, כמו שאר האנשים. זה קורה מפני שבחורף אנחנו לרוב נשארים בחללים סגורים בגלל הקור. הדבר הזה משפיע מאוד כי הוא מעלה את הסיכויים להידבק מבן אדם אחר.

 

לשמור על היגיינה

זה נשמע די סטנדרטי אבל זה לא כזה קל לשמור על היגיינה. במיוחד כשהילדים סקרנים ואוהבים לשחק ולגעת בכל מה שעובר בדרך. כאשר הילד חוזר מהגן, תשטפו לו את הידיים ואם אתם רואים שהוא מנוזל – אולי יהיה עדיף שהוא לא יתן נשיקה רטובה לאח שלו.

 

מוצרי בריאות

מוצרי בריאות וטיפוח לילדים יש בלי סוף. הם יכולים להוות לכם כלי עזר גדול מאוד ולכן, אל תחשבו פעמיים. ישנם מוצרים כמו לדוגמה שואב נזלת חשמלי, עריסת רשת נגד יתושים, משאבת שד חשמלית, ערכת הצלה מחנק ועוד… חשוב שיהיה לכם את המוצרים הללו בבית כי ברגע שתצטרכו אותם, אתם תשמחו מאוד.

 

לסיכום

כאשר הילד חולה שוב ושוב זה מעורר בנו ההורים תחושת תסכול רבה. אנחנו לא אוהבים לראות את הילד שלנו חולה ואנחנו רוצים לעזור לו אבל בו זמנית אנחנו לא תמיד יודעים איך לעשות. אם יש לכם תינוק בבית, תחשבו על להניק אותו. בנוסף, חשוב לזכור להחליף בגדים אחרי שאתם מעשנים ולא לחבק את הילד עם ריח של סיגריה. תלכו לרופא ילדים, תשמרו על היגיינת הילד ותקנו מוצרי בריאות וטיפוח לילדים. כל אלו יכולים לעזור לכם מאוד!

הֲנָקָה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *