בשוק האוכל לכלבים קיימים היום לא מעט מותגים, דבר שעלול להוביל אתכם בתור בעלים של כלבים להיות קצת מבולבלים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולעזור לכם להבין מהו מותג האוכל המומלץ לכלבים שלכם. מותג אכול טוב מבטיח לכם כלב בריא יותר, כזה שיהיה לכם לכם נעים יותר להיות בחברתו. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

 

אוכל לכלבים

בכל חנות כלבים, אוכל תופס הרבה מאוד מקום, ויש לכך סיבה טובה. מחקרים רבים מצביעים לכך שהדבר המרכזי שמשפיע על בריאותו של הכלב זו התזונה שלו, ולכן בתור בעלים של כלבים יש לכם אחריות רבה, לדאוג שהכלב שלכם מקבל את המזון שלו בצורה הנכונה. בבחירת מזון לכלבים יש כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם, והם יכולים לעזור לנו להגיע אל מותג מומלץ לאוכל כלבים.

 

להבין מה הכלב שלנו צריך

בדיוק כמו בני אדם, גם אצל כלבים לא כולם יכולים לאכול את אותו הדבר. אצל כלבים האוכל משתנה כמובן ביחס לגיל שלהם, גודל הכלב ובעיות רפואיות שונות שיכולות להיות לכלבים. אוכל כלבים צריך קודם כל להכיל את כל אבות המזון החיוניים להתפתחות של הכלב. את הרכיבים השונים של האוכל אתם יכולים לקרוא על גבי התווית, בדיוק כמו שאתם עושים ביחס לאוכל שאתם קונים לעצמכם.

 

מזון יבש או רטוב

באופן כללי, מזון יבש הוא מזון שמומלץ יותר עבור כלבים מאשר מזון רטוב. בדרך כלל המזון היבש מכיל את כל מה שהכלב שצלכם צריך, וקיים מגוון מאוד גדול בתחום כך שניתן לבצע התאמה גם במקרה שבו הכלב שלכם סובל מאלרגיות שונות או שהוא לא מעוניין במזונות מסוימים. בין המותגים המובילים תוכלו למצוא את נייצ’רס, גו, בלו ואלי, נטורל בלאנס ועוד.

 

פינוקים

בדיוק כמונו, גם לכלבים שלנו מגיע לקבל פינוקים במזון. כיום, אתם יכולים לפנק את הכלבים שלכם עם מוצרים בריאים, כאלו שגם יהוו פינוק וגם לא יפגעו בבריאות התקינה של הכלב שלכם.

 

מקרים חריגים

כל המותגים של האוכל הקלאסי מתאימים כמובן למצב הרגיל שבו הכלב שלכם בריא ולא זקוק לטיפול מיוחד. ברגע שלכלב יש בעיות רפואיות שונות כדאי כמובן להתייעץ עם איש מקצוע כדי להבין מהו המזון שבו כדאי להאכיל את הכלב שלכם על מנת שהוא לא ייפגע כתוצאה ממזון לא מתאים.

 

לסיכום

בחירה של אוכל לכלבים היא דבר שצריך להיעשות בצורה זהירה. לאוכל יש השפעה מכרעת על בריאותו של הכלב, וככל שהאוכל יהיה מתאים יותר לכלב שלכם, כך הבריאות שלו תהיה טובה יותר. הקפידו לקנות מזון שמכיל את אבות המזון הנדרשים לגדילת הכלב, וכמובן בצעו התאמה של המזון ביחס לגיל ולמצב הרפואי של הכלב. נסו לבחור במותגים שמומלצים על ידי אנשי המקצוע בתחום.

אוכל לכלבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *