בחירה של ברז למטבח אינה עניין של מה בכך.

אנחנו שומעים לא פעם, על רוכשים שמחפשים ברז אך ורק לפי המראה שלו.

מדובר בטעות חמורה, שכן, יש כמה פרמטרים שצריך להכיר רגע לפני שנכנסים לאינטרנט כדי לבחור ברז למטבח בחנות אונליין.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת טרם הקנייה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר.

 

הפרמטר הראשון – תבחרו ברז למטבח בהתאם להרגלים שלכם

רגע לפני שנתמקד בהרגלים שלכם בכל הנוגע לשימוש בברז המטבח, כדאי שתדעו שיש 2 סוגים של ברזי מטבח:

  1. ברז נשלף
  2. ברז לא נשלף

 

כשאתם ניצבים בפני קנייה של ברז למטבח, אתם צריכים לחשוב קודם כל איזה סוג של ברז מתאים לכם. אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים, אנחנו נשאל אתכם כמה שאלות, אם תענו על רובם בחיוב – אתם צריכים לבחור בברז הנשלף. לעומת זאת, אם תענו על רוב השאלות בשלילה, אתם צריכים לבחור בברז שאינו נשלף. להלן השאלות:

  • האם אתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים בעת ניקיון הכיור?
  • האם אתם עושים שימוש בגיגית נפרדת כדי לנקות אזורים שקשה להגיע אליהם?
  • האם יש לכם בבית ברז נשלף במטבח?

כעת, לאחר שעניתם על השאלות שנכתבו לעיל, אתם יכולים לדעת אם אתם צריכים לבחור בברז נשלף או שלא.

 

הפרמטר השני– תבחרו ברז למטבח בהתאם לעיצוב הכללי של מטבח שלכם

הפרמטר השני והחשוב לא פחות הוא העיצוב הכללי של המטבח שלכם. רגע לפני שאתם פותחים את הארנק שלכם, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בברז שלא רק נוח, אלא גם יפה ותואם לצבעים של הקירות, הארונות, הידיות והכיורים. אם הפעם האחרונה שקניתם ברז למטבח הייתה לפני הרבה שנים ואתם לא יודעים מהן האפשרויות שעומדות בפניכם, אתם יכולים לראות ברזים on-line. זו האפשרות הנוחה ביותר היום לבחירת ברז.

 

הפרמטר השלישי – תבחרו ברז למטבח בהתאם למחיר שאתם יכולים לשלם

אם הגעתם לכאן, אתם יודעים מהם הצרכים שלם, מהו הסגנון העיצובי המתאים לכם ועכשיו אתם צריכים לבדוק מהו המחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם על הברז. אם ראיתם ברזים דרך אתרי אינטרנט, סביר להניח שאתם יודעים שיש מגוון רחב של ברזים בטווחי מחירים שונים. כדי להקל על עצמכם בבחירת הברז (מבין המגוון העצום שיש ברשת), אתם צריכים לקבוע לעצמכם מחיר מראש. כך תחסכו לעצמכם זמן רב בחיפושים מייגעים.

עכשיו אתם יודעים לפי מה אתם צריכים לבחור ברז למטבח, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות כעת, זה להיכנס לאתר של חנות ברזים אונליין ולבחור את הדגם שעונה על 3 הפרמטרים שציינו לעיל, הלא הם הצורך, העיצוב והמחיר. בהזדמנות זו, אנו רוצים לאחל לכם שתהיה קנייה מהנה, נכונה ומשתלמת!

 

כיורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *