בתקופה האחרונה אנו קוראים פוסטים רבים שמפורסמים ברשתות החברתיות ועוסקים בקושי במתן תזונה מאוזנת לכלב. רבים מהמפרסמים שכתבו את המידע הזה ציינו כי הם נמצאים במרבית שעות היממה מחוץ לבית. דבר שמקשה עליהם בהענקת תזונה מאוזנת לכלב. יצאנו לבדוק איך אפשר לשנות את המצב העגום ולהסביר גם למה חשוב להתאמץ כדי שהכלב שלכם יוכל לקבל תזונה מאוזנת. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות בנושא.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להגיע למסקנות בנושא

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לתזונה מאוזנת של כלבים. מדובר בעצם בדיאטנים של כלבים (כן, יש מקצוע כזה). הגענו אל כמה מהם באמצעות פרסום שהעלינו ברשת חברתית מוכרת ובו כתבנו שאנו זקוקים לידע מעמיק בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו כ – 4 אנשים ששמחו לקחת חלק בכתיבת המדריך. בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא חשוב זה.

 

למה חשוב לכלב שלכם לקבל תזונה מאוזנת?

חשוב מאוד להעניק לכלב שלכם תזונה מאוזנת כדי שהוא יוכל לקבל את כל הוויטמינים, המינרלים והרכיבים התזונתיים שהכרחיים לבריאותו. אם תיגשו אל חנות כלבים אקראית, כזו שנמצאת בקרבת הבית שלכם, אתם תוכלו לקרוא שעל כל אוכל איכותית לכלבים יש מגוון רחב של רכיבים שמאפשרים לכלב שלכם לשמור על חוזק ובריאות איתנה.

 

איך תוכלו להעניק לכלב שלכם לקבל תזונה מאוזנת?

אם אתם מוצאים את עצמכם נמצאים במרבית שעות היממה מחוץ לבית, תדעו שאין זה אומר שהכלב שלכם לא יוכל לאכול באופן מאוזן. בטח תשמחו לשמוע כי אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך המליצו לתת לכלב אקאנה אוכל לכלבים על בסיס יומי. לדבריהם, זהו אוכל איכותי ומזין שיאפשר לו לקבל את כל הערכים הדרושים לו גם אם הוא לא אוכל באופן מאוזן. כך שמספיק לתת לו מהאוכל בשעות הבוקר, לפני היציאה מהבית ובשעות הערב, בעת החזרה. בין לבין, ראוי כמובן לדאוג לדוגיסיטר או מישהו שפשוט יוציא אותו לטיול.

 

חשיבות הבחירה באוכל איכותי לכלב

חשוב מאוד שהכלב שלכם יקבל תזונה מאוזנת, אבל עוד לפני כן, אתם צריכים לבדוק שהוא מקבל אוכל איכותי. כזה שבאמת מכיל חלבונים, וויטמינים, שומנים ועוד רכיבים שחיוניים להתפתחות שלו. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באוכל איכותי, אתם צריכים לערוך בירור מעמקי ברחבי הרשת ולקבל חוות דעת אודות סוגי אוכל מומלצים. את הליך הבירור תוכלו לבצע באמצעות גלישה בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות חובבי כלבים בפייסבוק
  • פורמים של מגדלי כלבים
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה חשוב שהכלב שלכם יקבל תזונה מאוזנת ואיך תוכלו לעשות זאת. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הנכתב במדריך, בהצלחה!

בונזו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *