בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות מצד קוראים קבועים שלנו שמבקשים לקבל עלויות שונות שנוגעות להליכים משפטיים בתחומים שונים. בעקבות עלייה במספר הפניות, הבנו כי יש צורך להיענות לבקשות אלו. כך שכתבנו 3 מדריכים שעוסקים בתחום. המדריך הנוכחי הוא האחרון בסדרה ובו נסכם את העלויות של הליך בוררות לעומת הליך משפטי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו קודם את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים של העלויות בין הליך בוררות לבין הליך משפטי, ראוי שנציין בפניכם כי באופן חריג, בחרנו להסתייע הפעם בגורמים חיצוניים שליוו אותנו בכתיבת המדריך. מדובר באנשים שעברו בשנים האחרונות הליך של בוררות וגם הליך משפטי. כך שיש להם ידע מקיף שנוגע לשניהם.

אל האנשים הללו הגענו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון עסקי ובה ביקשנו לקבל פניות מטעם מביני דבר. לשמחתנו, קיבלנו הרבה פניות שאפשרו לנו לקבל מידע רב שאפשר לנו לכתוב את מדריך זה. בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לאלו שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות רחבה בנושא.

 

בואו נתחיל רגע מעובדה חשובה

בזמן ששוחחנו עם אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך, הבנו שיש עלויות משתנות בשני תחומים אלו. שכן, טווח העלויות הוא רחב למדי ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים. הליך בוררות והליך משפטי צפוי לעלות לכם כבר מרגע פתיחת התיק. לאחר מכן, יש לא פעם הוצאות נלוות שמשתנות מתיק אחד לאחר.

בהליכים של בוררות שנובעים בעקבות סכסוכים עם מספר יוצא דופן של צדדים, עדים או מסמכים, העלות צפויה לעלות בהתאם. כך שאם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת לחצו למידע נוסף ותקבלו את הפרטים המתאימים לכם.

 

כמה עולה הליך בוררות לעומת הליך משפטי?

אחרי שנכנסנו לעובי הקורה, אפשר לומר לכם בקלות שהממצאים שאספנו הראו בוודאות שהליך של בוררות צפוי להיות זול יותר משמעותית מהליך משפטי. התברר כי הוצאות של בית המשפט בישראל נחשבות לגבוהות במיוחד. אם לא די בכך, הן דורשות הוצאות על הליכים נוספים, למשל:

  • גיוס של חוות דעת
  • שכר טרחה לעורך דין ועוד

 

אז באיזה הליך תבחרו?

כעת אתם יודעים שהליך הבוררות הוא זול יותר באופן משמעותי מההליך המשפטי. נציין בקצרה כי יש יתרון נוסף להליך הבוררות וזו העובדה שהוא דיסקרטי ומאפשר להשאיר את המידע בין הצדדים בלבד. כעת, לאחר שקיבלתם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם פשוט לבחור את ההליך שמתאים לכם ביותר מבחינת העלות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם באופן מעמיק את ההבדלים של העלויות של הליך בוררות לעומת הליך משפטי. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את ההליך המתאים ולהיות בטוחים שתחסכו לא מעט כסף. בהצלחה!

הליך בוררות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *