עולם העיצוב מתקדם משנה לשנה. עיצוב שהיה עדכני עד לפני שנה נכנס ויותר עיצוב חדש שהוא אותה אדרת, בשינוי אדרת קל… כאן ריכזנו עבורכם את עיצובי המטבח המובילים שאולי לא הכרתם. אבל זכרו, בבחירת עיצוב למטבח, לא חשוב לבחור את העדכני ביותר, אלא את המטבח המתאים ביותר מבחינת פרקטיות, עיצוב וחיבור אישי. האופנה תתחלף כל הזמן ואתם לא מעוניינים למצוא את עצמכם מחליפים מטבח כל שנה… 

 

איך בוחרים עיצוב למטבח?

לפני החלפת מטבח חשוב לבחור עיצוב אהוב. כדי לקבל קצת מושגים ולדעת מה לבחור מבין האופציות הקיימות, כדאי להיכנס אל קטלוג מטבחים חדשני. קיימות חברות רבות המייצרות מטבחים. קבלו המלצה על דניאל מטבחים, החברה המובילה בייצור מטבחים עמידים, איכותיים ומעוצבים לשביעות רצון הלקוחות.

כשאתם מרפרפים על עיצובי המטבח השונים, בדקו מה אתם אוהבים, לאיזה סגנון אתם יותר מתחברים ומה מתאים יותר לסגנון החיים שלכם. לא כל עיצוב יתאים לכל מטבח וכו’.

דניאל מטבחים

איך בוחרים צבע למטבח?

לאחר שבחרתם עיצוב למטבח, יהיה לכם קל יותר לבחור גוון לארונות מטבח. הרי עיצוב פרובנס לדוגמא, כולל אך ורק גווני לבן, בז’, שמנת ואפור. כל עיצוב, עם הגוונים שלו.

 

עיצובי מטבח מובילים

 

עיצוב פרובנס בניחוח צרפתי

עיצוב הפרובנס בא אלינו מצרפת והוא מדמה את המטבחים שמושבים הפזורים בצרפת. מטבחים אלו משלבים גווני עץ טבעי, תאורה צהובה לצד תאורה טבעית וארונות בעלות דלתות בעלת מסגרת כפולה. רבים קוראים לעיצוב זה עיצוב כפרי אך חשוב לדעת כי ניתן לשלבו יחד עם עיצוב מודרני ועדכני יותר מניחוח צרפת הקסומה והעתיקה.

 

עיצוב שחור לבן

עיצוב קלאסי שהוא גם פרקטי למבלים במטבח הוא עיצוב שחור לבן המשלב בין שני הצבעים המנוגדים. עיצוב כזה יכול לקבל טאצ’ ייחודי עם שילוב של עץ טבעי או צבע בולט נוסף שישבור את השגרה.

דניאל מטבחים

עיצוב מטבח זכוכית

מטבחי זכוכית נפוצים בעיקר בקרב האוכלוסיה האמידה בישראל. ניתן לשלב ארונות מטבח מזכוכית בגוונים שונים על פי בחירתכם. חשוב לדעת כי עבודת זכוכית חייבת להיות מדויקת במיוחד כיוון שמסובך יותר לערוך בה תיקונים להתאמת הגודל.

 

עיצוב מודרני

עיצוב מודרני דוגל במינימליזציה. כמה שפחות, ככה זה יותר. עיצוב זה דוגל במשטחי שיש ריקים, מרחב נקי ושילוב אלמנטים עיצוביים ללא יצירת עומס בעין. מטבחים כאלו ישדרו יוקרה ופרטיות בהתאמה של חלל המטבח אל צרכי השוהים בו.

 

מטבח איטלקי

איטליה ידועה בחומרי הגלם האיכותיים שהיא מייצרת. מטבח איטלקי יכלול משטחי שיש מיובאים מאיטליה, ארונות הנפתחים כלפי מעלה ולא כמו כל דלת ארון רגילה, ברזים כסופים מבריקים ופתרונות פונקציונאליים למגוון השימושים במטבח. במטבח האיטלקי מקומות האחחסון הם פתוחים וכך ניתן לשלוף את מה שצריך מבלי צורך בפתיחת דלתות.

דניאל מטבחים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *