הבישול והכנת האוכל לוקחים לא מעט מהזמן שלנו, ואנחנו לא פעם מנסים למצוא דרכים שיעזרו לנו לחסוך זמן בבישול, בלי לוותר על האיכות. אחד המכשירים שיכולים מאוד לעזור לנו בהקשר הזה הוא הנינג’ה גריל, מכשיר מיוחד של חברת נינג’ה שמאפשר לכם להכין הרבה מאוד דברים בזמן קצר. אנחנו כאן כדי להכיר לכם את המכשיר שחולל מהפכה של ממש במטבח.

 

מכשיר הנינג’ה גריל

נינג’ה גריל הוא מכשיר מיוחד מבית חברה נינג’ה. החברה שהייתה ידועה בעיקר במכשירי השייקים שלה, התפתחה מאוד בשנים האחרונות, ואחד המוצרים המובילים שלה הוא מכשיר הנינג’ה גריל. המכשיר הזה למעשה מכיל בתוכו יכולות שם מספר מכשירים כמו תנור, סיר בישול, גריל ועוד. למכשיר יש מגוון מצבים, ומה שמיוחד בו זו הצורה שבה הוא עובד.

למכשיר הנינג’ה אנחנו מכניסים את המאכל או התערובת ולאחר מכן סוגרים אותו. לכל מוצר יש את זמן ההכנה הקבוע שלו, ובסיום הזמן הזה אנחנו פשוט צריכים להוציא אותו מהמכשיר והוא מוכן. הנינג’ה גריל לא רק מחקה את דרך הפעולה של כל המכשירים האחרים, אלא הוא עושה זאת בצורה הרבה יותר טובה.

 

בריאות

בישול בריא הוא בדרך כלל בישול שהמוצרים בו הם בריאים. אחת הבעיות שאיתה אנחנו נפגשים באופן קבוע בהכנת מזון בריא היא כמות השמן הרבה שאותה אנחנו צריכים לשים בעת הבישול. דך הפעולה הייחודית של מכשיר הנינג’ה מאפשרת לנו להכין בו את כל אותם מוצרים בלי שאנחנו צריכים לעשות שימוש בהרבה שמן.

 

בישול נקי

הבישול בנינג’ה הוא בישול נקי, וגם אחרי שתכינו בו מאכלים מיוחדים לא תצטרכו להשקיע הרבה זמן בניקוי שלו. כמובן, המטבח שלכם עצמו לא יתלכלך כלל כיון שהבישול נעשה בתוך המכשיר כאשר הוא סגור, וכך הסביבה שלו לא תלכלך.

 

מכשיר קטן ונייד

הנינג’ה הוא מכשיר קטן ונייד, וגם אם המטבח שלכם לא גדול מביוחד, עדיין תוכלו למצוא מקום על השיש שלכם לאחסן בו את המכשיר. מעבר לכך, דווקא עבור מטבחים קטנים המכשיר הזה יכול להיות נהדר, כיון שהוא חוסך מכם שימוש בהרבה מאוד מכשירים אחרים.

 

מגוון רחב של מתכונים

במכשיר הנינג’ה ניתן להכין מגוון רחב של מתכונים. החל מסטייקים, ירקות קלויים ואפילו עוגות ומאפים מיוחדים. הדבר הזה מאפשר לכם להחזיק בבית את מכשיר הנינג’ה במקום שלל מכשירים אחרים שיעשו את העבודה.

 

לסיכום

מכשיר הנינג’ה גריל מאפשר לנו להכין מגוון מאכלים בצורה בריאה, נקייה והכי חשוב מהירה. כל מה שאנחנו צריכים כדי להכין את המאכלים הללו הוא פשוט לכוון את המכשיר למצב הרצוי, להכניס את האוכל ותוך זמן קצר הוא כבר יהיה מוכן. המכשיר קל לתפעול, את ההוראות שלו תוכלו לקבל בעברית, והוא גם לא תופס לכם יותר מידי מקום על השיש במטבח.

אוכל בגריל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *