עולם ההייטק מאפשר לכם להנות מעבודה מרתקת יחד עם תנאים נהדרים. מה שלא כולם יודעים זה שגם בתוך העולם ההייטק יש הבדלים רבים בין התפקידים שבאים לידי ביטוי בשלל תחומים. אחד התפקידים המובילים הוא מנתח נתונים, תפקיד שכדי להגיע אליו אתם צריכים להחזיק בידע מגוון בתחומים רבים. כאן נספר לכם מהי הדרך להפוך לdata analyst מן המניין. 

 

דאטה אנליסט

דאטה אנליסט, או בעברית מנתח נתונים הוא אחד התפקידים הכי חשובים היום בעולם הטכנולוגי. העובדה שתעבורת המידע כולה מתבצעת דרך הרשת גורמת למצב שבו אנחנו מחזיקים בכמות גדולה מאוד  של נתונים. המידע שיש בנתונים הללו יכול מאוד לסייע לנו, הבעיה היא שקשה לנו לנפות מתוכו את החלקים הרלוונטיים. קורס data analyst של נאיה קולג’ נועד בדיוק לשם כך.

 

עבודה עם בסיסי נתונים גדולים

מחשבים מאפשרים לנו לבצע פעולות בהיקפים גדולים תוך זמן קצר. גם כאשר אנחנו ניגשים למאגרי נתונים גדולים המחשב יכול לסייע לנו לנפות את המאגר, אם רק נדע מהי הקריטריונים שעל פיהם אנחנו רוצים לסנן מידע. השלב הראשון של הקורס הוא זה שבו אנחנו לומדים את שפות התכנות והדרכים שבהן נוכל לגרום למחשב לבצע את הסינון כפי שאנחנו רוצים.

אנליסט מידע

אלגוריתמים לחיפוש ומיון

בעולם מדעי המחשב אלגוריתמים של חיפוש ומיון תופסים מקום רחב. האלגוריתמים הללו מאפשרים לנו לבצע חיפוש על בסיסי נתונים גדולים בזמן יחסית קצר. חשוב להבין שגם זמן קצר עלול להפוך להיות ארוך מאוד כאשר מדובר על כמות גדולה של נתונים. זו הסיבה שבעולם הדאטה אנליסט אנחנו נותנים דגש נרחב על יעילות של אלגוריתמים, דגש שלא בהכרח קיים בענפים אחרים.

 

רלוונטיות התפקיד

הסיבה שתפקיד הדאטה אנליסט הוא כל כך רלוונטי נובעת מכך שכל חברה, ארגון או עסק יכולים להפיק הרבה מאוד תועלת מהמידע שיש ברשותם. כמות המידע היא המכשול הגדול שעומד בפניהם, ודאטה אנליסט טוב יכול להביא הרבה מאוד תועלת בהקשר הזה. היכולת להבחין מה הפרטים החשובים מתוך כל המידע הופכת את התפקיד הזה להיות אחד החשובים ביותר.

 

למידת מכונה

תחום נוסף שמשיק לעולם הדאטה אנליסט הוא למידת מכונה. בלמידת מכונה אנחנו עושים שימוש במידע כדי ללמד את המכונה, במקרה שלנו המחשב לבצע פעולה מסוימת. גם בלמידת מכונה אנחנו חייבים להחזיק מצד אחד בכמות גדולה של מידע, כדי שלמחשב יהיה מאגר גדול של מידע ללמוד ממנו, ויחד עם זאת גם חשוב לנו לוודא שהמידע שיש במאגר הוא מידע איכותי ורלוונטי.

 

לסיכום

קורס דאטה אנליסט מאפשר לכם לקבל השכלה באחד התחומים החשובים ביותר בעולם ההייטק. במהלך הקורס תבינו מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בסיסי נתונים גדולים, וכיצד ניתן לדלות מהם את המידע שרלוונטי לכם. כל מה שנשאר לכם זה פשוט להגיע לקורס בנאיה קולג’.

אנליסט מידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *