ניסור של בטון הוא תהליך הנעשה בעת שיפוץ הבית, החצר, שיפוץ תמ”א 38 ולמעשה כל מה שעשוי מבטון. לא מדובר על חציבה של אבנים אשר הורסת את הבטון לצורך הקמת קיר או רצפת בטון חדשה, אלא על ניסור עדין, נקי ומדויק לצורך שינוי ועיצוב חלק מהבטון. קבלו את כל המידע על ניסורי בטון. 

 

קצת על הבטון

בטון הוא חומר יציב וחזק שיש לו יכולת לבודד רעשים, חום וקור ויכולת עמידות בפני תנאי מזג אוויר קשים. הבטון עשוי מתערובת של מים, חצץ, חול וצמנט אותה מייצרים במערבל לצורך בנייה. כלומר, כל הבתים והבניינים עשויים מבטון כי הוא מהווה פתרון למכסה בתנאים נוחים המתאימים למגורים.

אף על פי כן, לעיתים יש צורך לעשות שיפוץ בבית כמו החלפת אינסטלציה, הריסה ובנייה של קירות, בניית נישות, יצירת גימורים ועוד. את כל אלו מבצעים באמצעות ניסור בטון.

 

מהם ניסורי בטון?

ניסורי בטון נעשים באופן ידני באמצעות חיתוך על פי מידות כדי לדייק ולא לגרום לנזקים. כלומר, עבודה מדויקת וקפדנית הכרחית כאשר מנסרים בבטון. כשמדובר על קירות בטון עבים יש להשתמש בכלים ייעודים לניסור ולבודד רעשים בזמן השיפוץ. לא מדובר על מסור רגיל או כלים אחרים שעלולים להזיק לבטון, אלא על מסור יהלום. למעשה משתמשים בשבבי יהלום, החומר החזק ביותר בטבע, על מנת לנסר את הבטון.

 

מי יכול לעסוק בניסור בטון?

את ניסור הבטון מבצעים אך ורק אנשים שהוכשרו לכך מאחר ויש לנקוט באמצעי זהירות ולדעת לעבוד עם מסור יהלום כדי לדייק ולא לגרום נזקים. כלומר, על הפועל לשאת רישיון בתוקף לכך שהוא רשאי לעבוד עם המסור. כאמור הפעולה של הניסור נעשית באופן ידני אך במקרים מסוימים נעזרים בשלט רחוק המפעיל את המסור.

זאת אומרת שמרכיבים את המסור על קיר הבטון, מתרחקים מהקיר ומפעילים את המסור עם שלט במרחק של מטרים ספורים. באופן זה נעשות פעולות מורכבות וגימורים ביתר קלות. עוד סיבה לכך שמדובר בעבודה הדורשת מקצועיות היא תחזוקת הציוד. מאחר ופעולת הניסור מחממת את המסור יש לתחזק את המכשיר ולוודא שנעשה בו קירור אוטומטי.

 

עבודה של חברה מקצועית

לסיכום, חברה מקצועית לא רק אחראית על ניסור מדויק והפחתה של נזקים, אלא גם על מניעת רעש ואבק בזמן הניסור. במילים אחרות, בחרו בחברה העובדת בצורה איכותית, עם ציוד מתקדם ומתוחזק ובקרה על העבודה. לפני שתבחרו בחברה מקצועית, חפשו המלצות באינטרנט וקבלו פידבקים ממכרים ששיפצו את הבית.

מומלץ גם לבקש הצעת מחיר מ-2-3 קבלנים ולהשוות את המחירים, אך בשום אופן לא לוותר על האיכות והבטיחות. ניסור הבטון הוא חלק מהשיפוץ הכולל ולכן לא ניתן להימנע ממנו, אך בהחלט ניתן לבצע אותו בצורה אופטימלית עם מקצוענים.

 

ניסור בטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *