עד לא מזמן חשבנו שהרשתות החברתיות משמשות רק לצורך שיתוף מידע כמו למשל פרסום תמונות מהטיול האחרון לחו”ל, פרסום הודעת פטירה של אדם אהוב וכו’. לאחרונה, התברר לנו שיש לרשתות החברתיות כוח אמיתי ומשמעותי ביותר שלא נוגע רק לפרסומים ולשיתוף מידע סביר ומשעמם. הישארו אתנו ותגלו מהו הכוח המדובר.

 

איך גילינו בכלל את הכוח הזה?

כפי שאתם כבר יודעים, את הכוח המדובר גילינו ממש לא מזמן. מה שאתם לא יודעים זה שזה קרה ממש במקרה. אנחנו כותבים לא מעט מדריכים בזמן שאנחנו יושבים בנקודות שונות ברחבי העולם. את המדריך הנוכחי למשל, אנחנו כותבים מארצות הברית, רגע אחרי שנפגשנו ממש במקרה עם אושיית טיקטוק שגרמה לנו לראות את הרשתות החברתיות באופן שונה לחלוטין מזה שראינו עד כה. תוהים מי זו האושיה הזו ומהו הכוח שהתגלה בפנינו? כבר תדעו במה מדובר.

 

השלב הראשון בדרך להיכרות עם הכוח האמיתי של הרשתות החברתיות – תכירו את האושיה

כדי שנוכל להכיר לכם באופן רשמי את הכוח האמתי של הרשתות החברתיות, אתם צריכים לשמוע מיהי האושיה שגרמה לנו למצוא את הכוח הזה. מדובר בלא אחרת מאשר צארלי דמיליו. יצא לנו לפגוש אותה ממש במקרה בסופר שבו אנחנו עורכים את הקניות של המצרכים הבסיסיים. יש לנו וידוי קטן רגע לפני שנמשיך – חשבנו שפגשנו את דמיליו. לאחר כמה רגעים, התברר לנו שזו הייתה מישהי שמאוד דומה לה. איך זה קשור לכוח האמיתי של הרשתות החברתיות? כבר תגלו.

 

השלב השני בדרך להיכרות עם הכוח האמיתי של הרשתות החברתיות – הכוח האמתי

בשלב זה אנחנו יכולים לשתף אתכם בכוח האמיתי, זה שנגלה אלינו כשפגשנו (נו טוב, כשחשבנו שפגשנו) את דמיליו. הכוח האמתי של הרשתות החברתיות הוא הפרסום. אם נציג בפניכם את הסיטואציה שבה פגשנו את הכפילה של דמיליו, אנחנו נוכל לשתף אתכם כי מסביבנו היו לא פחות מ- 20 ומשהו מעריצות שכמעט ודרסו אותה ואת שקיות החטיפים והבירה שקנתה במקום. דמיליו הלא מקורית, לא הצליחה לציין בפני המעריצים ובפנינו שזו לא היא, פשוט כי הם לא אפשרו לה.

 

כמה מילים על פרסום וכוח אמיתי

לא פעם אנחנו שומעים ילדים, מתבגרים וגם מבוגרים שמציינים בריש גלי שהם רוצים להיות כוכבים ברשתות החברתיות. מדובר באנשים שלא יודעים בכלל מה הכוח האמתי וההשלכה של הפרסום. אם זה מה שעוברת הכפילה של דמיליו שהיא בעצם בחורה אקראית שבמקרה דומה למישהי מפורסמת, אנחנו לא רוצים לדעת מה דמיליו עוברת. כך שחשוב לדעת על הכוח האמתי שעומד מאחורי הפרסום ולקחת זאת בחשבון אם זה החלום שלכם.

 

לסיום

עד כאן ההיכרות המעמיקה שאתם פשוט הייתם חייבים לערוך עם הכוח האמתי של הרשתות החברתיות. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם שתישמרו ברשת.

רשת חברתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *