בתקופה האחרונה נפגשנו עם קשישים שעושים שימוש בכרית ייעודית לכיסאות גלגלים שמורידה לחץ משמעותי בגוף. המפגשים הללו (שאירעו כחלק מהתנדבות שאנחנו עורכים כבר שנים) גרמו לנו להבין כי מדובר בעניין שצריך להעלות למודעות.

שכן, יש מי שטרם הכירו בכריות אלה מקרוב. לכן, ריכזנו את כל היתרונות שנמסרו לנו מהקשישים ומקרוביהם והעלינו אותם למדריך החשוב הזה. הישארו אתנו ותגלו מקרוב מה הם היתרונות שבאים לידי ביטוי ולמה חשוב להכיר בהם. תכירו את הכרית לכיסא הגלגלים שתשנה את חייכם

מי שטרם הכירו את הכרית שמשנה את חייהם של קשישים רבים, צריכים לדעת בשלב זה כי מדובר בכרית אורטופדית ייעודית. כרית זו עוצבה על ידי מומחים בתחום. כך שהיא מאפשרת לכל אחד לשבת על כיסא הגלגלים שלו באופן הנוח ביותר. אם תדמיינו לרגע את הישיבה הממושכת על כיסא לאורך שעות היום, אתם וודאי תבינו שיש צורך הכרחי בכרית מסוג זה. אם טרם הבנתם זאת, כדאי שתקראו את הפסקאות הבאות שיעשו לכם סדר בנושא.

 

היתרון ה – 1 בשימוש בכרית זו: מאפשרת ישיבה נוחה

היתרון המשמעותי ביותר שבא לידי ביטוי בעת השימשו בכרית שמותאמת לקשישים שיושבים על כסאות גלגלים נוגעת לישיבה נוחה. כיסאות גלגלים עשויים להיות לא נוחים לישיבה ממושכת. הנחת הכרית האורטופדית על גבי משטח הישיבה מאפשרת לכל אחד ליהנות מתחושת נוחות שאין שנייה לה. מי שמשתמשים בכרית זו אומרים שההרגשה היא כמו לשבת על גבי ענן.

ישיבה נוחה

היתרון ה – 2 בשימוש בכרית זו: מפחיתה את הסיכוי לסבול מכאבים

היתרון השני שבא לידי ביטוי בעת שימוש בכרית ייחודית זו נוגע להפחתת הכאבים באופן משמעותי. זה הרי ידוע שישיבה בתנוחות מסוימות עשויה להוביל לא פעם לכאבים באזורים שונים בגוף, למשל:

  • כאבי רגליים
  • כאבי גב
  • כאבי צוואר

היתרון הראשון שצוין לעיל מאפשר לכל אחד ליהנות מתנוחת ישיבה נכונה שמפחיתה את הכאבים באופן משמעותי.

 

כך תוכלו לבחור את הכרית המתאימה עבורכם ביותר

אם אתם מתכננים לקנות כרית שמתאימה לכיסא גלגלים, עליכם קודם כל להגיע אל חנות שמספקת מבחר של כריות שכאלה. נציין כי מדובר בפריט שמצריך התנסות. ההמלצה היא להגיע אל החנות עם כיסא הגלגלים שברשותכם (ואם אין לכם, תוכלו לרכוש חדש במקום), כדי שתוכלו לבדוק שהכרית מתאימה מבחינת הגודל למושב של הכיסא.

כרית ימין

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר ביתרונות של הכרית האורטופדית שמיועדת לכיסאות גלגלים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית בנושא, כך שנשאר לכם רק לבחור את הכרית המתאימה וליהנות מכל היתרונות שצוינו עד כה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמיד תדעו לערוך חיפוש אודות מוצרים משלימים שיקלו על החיים שלכם ושל הסובבים אתכם.

כיסא גלגלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *