רבים מאתנו מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר פתרון שיאפשר להם לשדרג את האווירה בחדר. הדבר מוביל לא פעם לתהייה בין 2 אפשרויות שונות: מפיץ ריח ונרות ריחניים. החלטנו לשים סוף להתלבטות ולהוציא מדריך מקיף שיאפשר לכל אחת ואחד לבחור נכון. הישארו אתנו ותהיו בטוחים בכך שיהיה ריח נעים בחלל שבחרתם.

 

מפיץ ריח – מה זה בעצם?

בפסקה זו נציג בפניכם את מפיצי הריח ונציין את היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת שימוש בהם. מפיצים מסוג זה הם בעצם מכשירים שיש בתוכם תרסיס עם ריח טוב. את המפיצים הללו ניתן לתלות על הקיר או להניח על גבי מדף (ההמלצה היא להניח אותם במקום גבוה, כדי שהם יתיזו חומר באוויר ולא חלילה על העוברים והשבים). מפיצים אלו מגיעים במגוון ריחות וגדלים, כך שכל אחד יכול לבחור את הסוג שמתאים לו. היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי במפיצים אלה נוגע לתזמון. שכן, אתם יכולים לבחור כל כמה זמן המפיץ יתיז ריח.

מפיץ ריח או נר

נרות ריחניים – מה זה אומר?

נרות מסוג זה נראים על פניו כנרות רגילים, אך הם לא. מדובר בנרות שמפיצים ריח עדין ונעים בחלל הנבחר. כניסה אל חנות של נרות, תגלה לכם כי אלה מגיעים במגוון עצום של ניחוחות, למשל:

  • לבנדר
  • תפוח
  • תפוז
  • אוקיינוס ועוד

אי אפשר לכתוב על נרות אלו ולא לציין אודות הניחוח העדין שהם מפיצים. זה היתרון המשמעותי ביותר שבא לידי ביטוי בעת שימוש בהם וגורם לרבים לבחור בהם על פני מפיצי הריח. לפרטים נוספים לחצו כאן – ה לחצו כאן יהיה לחיץ ותגלו את כל המידע החיוני אודות נרות אלה.

 

אז מה ההבדלים בין השניים?

בשלב זה אתם יכולים וודאי לראות כי ההבדל המשמעותי שבא לידי ביטוי בין שני המוצרים הללו נוגע לעוצמת הריח. מפיץ ריח, כאמור, עשוי להפיץ ריח חזק מידי, בעוד הנר הריחני מפיץ ניחוח עדין. ניתן בעצם לומר כי הניחוח העדין שמופץ מהנרות נתפס כטבעי יותר ונעים.

מפיץ ריח או נר

כך תבחרו נכון

בחירה בין מפיץ ריח לנרות ריחניים אינה נוגעת אך ורק לעוצמת הריח. חשוב מאוד לשים לב גם לחלל שבו אתם מתכננים להניח את הפריט הנבחר. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שבחירה בנר ריחני מתאימה למצבים שבהם אתם נוכחים במקום. למשל, כשאתם מבשלים בבית ורוצים להוסיף לאווירה או אם אתם רואים סרט עם בן\בת הזוג. שכן, ההמלצה היא להשאיר נר דולק שנמצא במקום תחת השגחה צמודה.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל המידע החיוני אודות מפיצי ריח ונרות ריחניים. כעת, אתם יודעים מה ההבדלים בין השניים והיתרונות שלהם. כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה וליהנות מניחוח נעים מסביבכם.

מפיץ ריח או נר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *