אין זה מפתיע שאנשים רבים מבולבלים בכל הנוגע ליכולת של מנעולן לפרוץ דלת ממ”ד. דלת ממ”ד, או “מרחב מוגן דירתי”, היא דלת כבדה שתוכננה להגן ולספק את הבטיחות המירבית בתוך החלל המוגן שבבית שלכם.

יש לך מרחב מוגן, ממ”ד – שאתה צריך להיכנס אליו, אבל אין לך גישה למפתחות או שהדלת נתקעה? זה יכול להיות מצב מתסכל, במיוחד אם אתה צריך להיכנס לחלל במהירות. למרבה המזל, מנעולן יכול לעזור לך. במאמר זה, נסביר מה הם מרחבים מוגנים למגורים וכיצד מנעולן יכול לעזור לך להיכנס לאחד במידה ויש בעיה עם דלת הממ״ד.

 

מהו ממד – מרחב מוגן למגורים?

ממ״ד כאמור, הוא מרחב מוגן דירתי, כלומר הוא סוג של מערכת אבטחה שנועדה לספק הגנה נוספת בתוך חלל המגורים. אתם בוודאי כבר בקיאים בנושא לצערנו אך נבהיר בכל זאת; הממ״ד משמש בדרך כלל בבנייני דירות, בתים עירוניים ובתי מגורים אחרים.

היחוד של דלת הממ״ד הוא משקלה הכבד, הדלת עשויה מתכות שונות כגון ברזל או פלדה ומטרתה לאטום באופן מוחלט את החדר, כך שיהיה קשה לפריצה ויגן עלינו בעת מלחמה, הן ממלחמה פיזית (טילים וכיוצ״ב) והן ממלחמה כימית. לכן, חשוב לקרוא למנעולן  במידה ואתה נתקל בבעיה עם דלת זו.

האם מנעולן יכול לפרוץ דלת של ממ"ד?

האם ניתן לפרוץ דלת ממ״ד?

התשובה הקצרה לשאלה היא כן, מנעולן מנוסה יכול לפרוץ דלת ממ”ד. עם זאת, חשוב להבין את המורכבות של סוג זה של דלתות לפני שמנסים לעשות זאת. לא משנה אם שכרתם את שירותיו של מנעולן בדרום, במרכז או בצפון, חשוב שהוא יהיה מנוסה מכיון שדלתות ממ״ד מתוכננות להיות מאובטחות במיוחד, ודורשות את הכלים, המיומנות והידע הנכונים כדי לפתוח אותן.

 

איך מנעולן יכול לעזור?

מנעולן יכול לעזור לכם להיכנס לממ”ד בכמה דרכים שונות. ראשית הוא במידת הצורך לפרוץ את המנעול, זהו תהליך קשה ודורש מיומנות רבה. המנעולן ישתמש בכלים מיוחדים כדי לתפעל את המנעול ולפתוח אותו מבלי לפגוע בו. בנוסף, מנעולן יכול לפרוץ דלת ממ”ד העשויה ממתכות שונות כמו ברזל או פלדה על ידי שימוש במספר כלים שונים.

כלים אלה יכולים לכלול מקדחה, אזמל, פטיש, ברזל, חותכי ברגים או מסור. בהתאם לסוג המתכת ולעובי הדלת, ייתכן שהמנעולן יצטרך להשתמש בשילוב של כלים כדי לפרוץ את הדלת. ייתכן שהמנעולן יצטרך להשתמש בכלים נוספים כדי לקבל גישה למנגנון הנעילה. חשוב לציין שפריצת דלת ממ”ד אינה פעולה שכדאי לעשות בעצמכם, שכן היא עלולה להיות קשה ודורשת מיומנות רבה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, כניסה לממ”ד – מרחב מוגן למגורים יכולה להיות משימה קשה, אבל מנעולן יכול לעזור.  מנעולן יכול לבחור את המנעול, לעקוף את מערכת הכניסה בלוח המקשים, ליצור שכפול מפתח ולהשתמש בכלים שונים ומגוונים לפריצת הדלת המפלצתית הזו.

עם זאת, פריצת דלת ממ״ד ממש לא מתאימה לכל אחד וחשוב לוודא שאתה סומך על המנעולן ושקיבלת עליו המלצות לפני שאתה שוכר אותו למשימה המורכבת הזו אז אם אתה מחפש מנעולן בבאר שבע ומשתוקק להמלצה, איפ הזהב שלנו – רק ויטלי.

האם מנעולן יכול לפרוץ דלת של ממ"ד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *