גריל גז או גריל רגיל – במה עדיף לבחור? כיצד בוחרים את הגריל הנכון לצרכים שלכם והאם ההבדל כל כך משמעותי? במה הם נבדלים? על כך במאמר הבא.

 

מה ההבדל בין גריל גז לגריל רגיל?

מנגל גז הוא מוצר משתלם להשקעה בעיקר בקרב שוחרי הבשר שרוצים לקבל צליית בשר טעימה ובמידות הרצויות. במקום להשתמש בתנור או בכיריים של הבית ניתן להפיק תוך שניות ארוחה טעימה ומזינה לילדים החוזרים מבית הספר, לאורחים ולארוחות המשפחתיות. גריל גז הוא מוצר קל לתפעול, ללא צורך בפחם, ריח כבד של עשן שנספג בכביסה ובעל טעם ארומתי.

חוזרים עייפים הביתה ואין כוח להכין אוכל משתמשים במנגל. רוצים לצלות ארוחה צמחונית של ירקות טריים, המנגל זמין במרפסת או בחצר. רוצים לאכול דג צלוי בערב שבת משתמשים במנגל בקלות וביעילות. את אותן יתרונות אפקטיביים ניתן אף להשיג במנגל רגיל.

ההבדל הוא בעשן ובפונקציות השונות. במנגל רגיל העשן גורם לבשר אולי להיות טעים יותר למי שאוהב את ריח העשן, אך זה דורש מכם נפנוף, פחמים וניקוי אינטנסיבי לאחר כל ארוחה. בגריל גז הניקוי קל יותר והפונקציות השונות מאפשרות לכם להגיע למידת הצלייה הרצויה מבלי להתאמץ יותר מדי.

 

האם ההבדל בין מנגל רגיל למנגל גז כל כך משמעותי?

אם בוחנים את הפונקציות שיש במנגל גז ההשקעה משתלמת כשמדובר על מנגל עם מבערים איכותיים, פיזור חום אחיד ויעילות. גם לבחירת הגודל והצורה יש משמעות. האם הצורך הוא במנגל קטן או גדול, לכמה סועדים, למקום אליו הוא מיועד וכיוצא בזה.

במנגל גז לא יטפטף לכם הרבה שומן מהבשר וילכלך את הרצפה, השומן לא יחדור לגריל וילבה את האש כך שהבשר גם לא יישרף וכמובן התחזוקה והניקוי שלו יהיו קלים יותר. לפיכך, מדובר בהבדל משמעותי למרות שמבחינת הטעם אין הרבה הבדל.

כמו כן, את שני סוגי המנגלים ניתן לנקות במברשת, לכסות אותם בכיסוי על מנת שלא יפגעו ממפגעי מזג האוויר ולתחזק אותם בצורה אופטימלית. ביחד עם זאת ההבדל הוא בקלות התחזוקה, במחיר, בשימוש בפחם או בגז ובאיכות שלהם.

 

מה עדיף – גריל גז או גריל פחמים?

בין אם צורת הצלייה העדיפה עליכם היא באמצעות גז ובין אם באמצעות פחם חשוב לבחון מעבר לאיכות ולפונקציות את מחיר המנגל. מנגל פחמים הוא זול יותר ממנגל גז ולכן זהו אלמנט שיש לקחת בחשבון. גם בחירת המותג חשובה. בדקו המלצות באינטרנט, קראו חוות דעת ועשו סקר שוק לפני ההחלטה הגורלית. מבין הדגמים השונים בחרו בדגם שהכי מדבר אליכם ורכשו אותו בחברה אמינה ומקצועית שתעניק לכם אחריות על המוצר ושירות עם מענה אנושי. לא כל מה שזול הוא בהכרח איכותי ולכן חשוב לדקדק בבחירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *