מקרה שאירע לפני כמה ימים בבית עסק בדרום הארץ, גרם לסערה רבה ברשת והוביל להתעניינות בכל הנוגע לתחום ההדברה. אנחנו החלטנו לקחת את העניין צעד אחד קדימה. לכן, הוצאנו סדרת מדריכים מעמיקה שתציג בכל פעם שאלה נפוצה שעלתה ברשת על ידי גולשים שביקשו לקבל אינפורמציה מהימנה בנושא. הישארו אתנו גם הפעם ותגלו האם הדברה שנעשית בבתי עסק מתבצעת באופן שונה מזה שמתרחש בבתים פרטיים. 

 

על איזה סוגי הדברה אנחנו מדברים?

בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את המסקנה שלנו בנושא. רגע לפני שזה יקרה, אנו רוצים להרחיב בקצרה אודות ההדברה המדוברת. שכן, השאלה שהוצגה בתחילת המדריך הינה כללית מאוד וחשוב להתמקד, כדי שתוכלו לדעת בדיוק על מה אנחנו מדברים. נציין כי זו הדברה לעסקים שמתקיימת בהתאם לסוג העסק. הנה 2 סוגי עסקים שיש להכיר בהם תחילה:

  • עסקים שמוכרים בהם מזון
  • עסקים כלליים שאין בהם מכירה של מזון

נציין כי עסקים שיש בהם מכירה של מזון, צריכים לבצע הדברה אחת לחודש. בעוד העסקים האחרים, יכולים לבצע את ההדברה אחת לחצי שנה. הדברה זו מתבצעת כנגד כל מיני מזיקים, למשל:

  • יתושים
  • זבובים
  • עכברים וחולדות
  • תיקנים ועוד

עכשיו אנחנו יכולים לומר שיש הבדל משמעותי בין הדברה של בתי עסק לבין הדברה פרטית.

הדברה פרטית

תכירו בהבדל ה – 1 שבא לידי ביטוי בין ההדברות הללו: גודל השטח

ההבדל הראשון שבא לידי ביטוי נוגע לגודל השטח. שכן, במרבית המקרים, ההדברות שמתבצעות בבתי עסקים מתקיימות על גבי שטח גדול הרבה יותר מאשר בהדברה ביתית. אם נסתכל למשל על הדברה באזורי מסחר ותעשייה, נוכל להבין כי מדובר בשטחים עצומים. נציין כי מדריך זה הינו מקוצר ואינו יכול להכיל את כל המידע בהקשר זה. אנו ממליצים לכם ללחוץ על הקישור הבא שיוביל אתכם למדביר מוסמך לבתי עסק ובתים פרטיים: https://mezikis.co.il.

 

תכירו בהבדל ה – 2 שבא לידי ביטוי בין ההדברות הללו: גמישות בשעות ההדברה

הדברה פרטית יכולה להתבצע בכל שעות היום. בעוד הדברה בבתי עסק רבים, עשויה להתבצע בשעות הערב בלבד ובימים שבהם אין קבלת קהל (מדובר במרבית המקרים בימי שישי ושבת). שכן, בעלי העסק לא רוצים שהקהל ייחשף לחומר ההדברה.

הדברה פרטית

תכירו בהבדל ה – 3 שבא לידי ביטוי בין ההדברות הללו: חומרת המצב

יש לבדוק את חומרת המצב (כלומר, את רמת הנגיעות של המזיקים). במקום פרטי למשל, יכולה להיות חולדה אחת שגורמת לביצוע ההדברה, בעוד בבתי עסק שונים יהיו כמה חולדות ומזיקים נוספים שיגרמו לביצוע ההדברה המדוברת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי הדברה לעסקים נעשית בצורה שונה מההדברה הפרטית. כעת, יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שעליכם רק ליצור קשר עם מדביר מוסמך בהדברות מסוג זה.

הדברה פרטית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *