בתקופה שבה נגיף הקורונה היה עוד בחיתוליו, רבים מאתנו היו צופים מידי יום בחדשות כדי להתעדכן במצב החולים, במצב הסופרים ובמצב של בעלי העסקים.

כל אלו נפגעו באופן מעמיק החל מתחילת הקורונה ועד היום.

בעלי עסקים רבים מצאו את עצמם נוטלים הלוואות על גבי הלוואות ואנחנו נפגשים כאן בגלל שיצאנו לבדוק – האם הם יצליחו לסגור את ההלוואות? הישארו אתנו ותגלו.

 

פירוט אודות אופן איסוף הנתונים

לפי מה שידוע לנו, נכון לרגע זה טרם נעשה מחקר אקדמי מקיף בנושא. אין לנו את הסמכות לערוך מחקר שכזה, לכן, החלטנו להסתפק בסקר שיאפשר לנו לדעת האם בעלי העסקים שנטלו הלוואות בתקופת הקורונה יצליחו לסגור אותן. כדי להציג בפניכם את התוצאות בנושא, יצאנו לפגוש את אותם בעלי עסקים מקרוב ושאלנו אותם את כל השאלות הנוקבות ביותר שאפשרו לנו להגיע למסקנות מעניינות בסופו של דבר.

 

האם בעלי העסקים הצליחו לסגור את ההלוואות?

נפגשנו בעצם עם 9 בעלי עסקים. מרביתם עובדים באזור דרום תל אביב והם עובדים בתחום הסיטונאות כבר שנים ארוכות. עד שהקורונה הגיעה לחיינו, הם ראו רווחים עצומים ולא נטלו הלוואות בעקבות הפסדים, אלא רק לצורך השקעות. לפי הנתונים שאספנו ממהלך השיחה אתם, התברר לנו שרבים מהם בחרו לקחת הלוואה דרך ביזלנד הלוואות לעסקים. לדבריהם, הם ערכו בירור מקיף וגילו שמדובר באתר הטוב והאמין ביותר בתחום. למקרה שתרצו להתרשם ממנו, זו הכתובת: https://bizlend.co.il. הנתונים שריכזנו גילו שיש 2 סוגים של בעלי עסקים. הנה פירוט מעמיק אודותיהם:

 

בכל הנוגע להלוואות בתקופת הקורונה – יש 2 סוגי בעלי עסקים

הסוג הראשון של בעלי העסקים אלו האנשים שיודעים איך להתנהל מבחינה כלכלית. הם מחושבים ומסתייעים בגורמים מקצועיים שונים שמאפשרים להם לקבל את כל המידע שנחוץ להם בנושא. הסוג השני אלו אנשים שמעדיפים לנהל את החשבונות שלהם באופן עצמאי. גילינו כי הסוג הראשון של בעלי העסקים הם אלו שמרביתם הצליחו לצלוח את התקופה הקשה ונכון לרגעים אלו, כמה מהם סגרו את ההלוואות ומעטים מהם עדיין משלמים אותן והם במצב כלכלי טוב. לעומת זאת, הסוג השני של בעלי העסקים, אלו שמתנהלים באופן עצמאי, התגלו כמי שמתקשים להחזיר את ההלוואות. כל בעלי עסקים אלו התגלו כמי שלא סיימו להחזיר את ההלוואות שלהם.

 

מה המסקנה שלנו מהנושא?

אפשר בעצם להסיק מהנושא כי כדי שבעלי עסקים יוכלו את ההלוואות שלהם הם צריכים ליישם את הטיפים הבאים:

  • להסתייע בגורמים מקצועיים שמומחים בתחום הכלכלה
  • ליטול הלוואות רק לאחר התייעצות עם הגורמים המוסמכים

יישום של הטיפים יאפשר להחזיר את ההלוואה תוך זמן מוקצב עם תכנון ידוע מראש.

כעת ידוע לכולם כי ישנם בעלי עסקים שמצליחים להחזיר הלוואה ויש כאלו שעדיין עובדים על זה.

קופת חיסכון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *