תכנון חדר הארונות דורש מאיתנו הרבה מחשבה. כדי לעשות זאת בזריזות ויעילות, ולהגיע לתוצאה המקסימלית – צריך לעשות את זה בחשיבה מראש. חדר ארונות זהו פתרון מצוין לכל מי שאוהב את הארון שלו מסודר, עם הרבה מקום אחסון, וכאשר הפריטים נגישים ומוצגים מול העיניים. יש כמה דגשים חשובים שאתם צריכים לשים לב אליהם לפני שאתם מזמינים חדר ארונות.

 

מה הצרכים שלנו?

קודם כל רשמו לכם מה תרצו לאחסן בחדר הארונות כדי לדעת איך לעשות את החלוקה הפנימית נכון. האם תרצו שהארון יהיה גבוה? קחו בחשבון שתצטרכו להשתמש בשרפרף או כיסא לעיתים תכופות. אך מנגד אם הוא יהיה נמוך יהיה לנו הרבה ״שטח מת״ שיהיה חבל לא להשתמש בו.

יש לכם הרבה פריטים אותם תרצו לאחסן? צריך לתכנן את החדר ככה שניצול המקום יהיה מקסימלי.  בשונה מארון דלתות רגיל, חדר ארונות יכול להוות לנו פתרון קצת יותר טוב לארגון וסדר. ברגע שתחליטו על פרטים אלו תוכלו להתקדם בבחירת חדר הארונות שלכם.

 

חלוקה נכונה

ככל שתחלקו את חדר הארונות לפי מה שמתאים לכם, לצרכים שלכם ולנוחות שלכם – החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים. החלוקה מתבצעת בדרך כלל בין ווי התלייה, מדפים ומגירות. שאלו את עצמכם איזה פריטי לבוש יש לנו יותר? האם אני צריך יותר מקום לתלייה? או שאולי יותר מדפים? או שגם וגם באופן שווה? למגירות יש המון שימוש כגון, הלבשה תחתונה, גרביים, פרטי לבוש קטנים שנרצה לשמור עליהם מאבק, נעליים, פריטים אישיים וכו.

ככל שתחליטו לאחסן כמות יותר גדולה של פריטים אלו, ככה תצטרכו יותר מקום למגירות. עוד יתרון שיש בתכנון הארון עם מגירות הוא הסדר והתחושה הנקייה שאפשר לקבל כאשר דברים שאי אפשר לקפל באופן שווה נמצאים ״מוסתרים״ ולא מונחים לנו על המדף מול העיניים.

טיפ קטן מאיתנו: תמיד אפשר להוסיף אביזרים נלווים כמו – סלסלות, קרש גיהוץ נשלף, קופסאות אחסון, מתקן נעליים ועוד. ועוד טיפ היכנסו לראות חדרי ארונות של אוליווד רהיטים – זה יקל עליכם לבחור בחלוקה הנכונה לכם.

 

עיצוב

כמובן שהעיצוב לא פחות חשוב לנו וגם כאן נצטרך לשים דגש על לא מעט דברים. בחירת הצבע, החומר ממנו נרצה להרכיב את הארון, סוג הדלתות וכו. לכל אחד מהקריטריונים הללו יש חסרונות ויתרונות. בדקו מה הכי נכון לכם לטווח הרחוק.

ישנם אנשי מקצוע שעושים חדרי ארונות באופן מקצועי ונכון לכל לקוח. היעזרו בהם ואל תתביישו לשאול את כל השאלות שיעזרו לכם להגיע להחלטות שיהיו הכי טובות בשבילכם.

 

לסיכום

ענו על כל השאלות ששאלנו אתכם במאמר, עשו לכם סדר ועבדו יעיל. ככה גם תהנו מתהליך התכנון והכנת חדר הארונות המושלם בשבילכם. בדגשים שציינו לכם תמצאו את התשובות שאתם מחפשים. בהצלחה!

אָרוֹן בְּגָדִים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *