אתם מכירים את התחושה הזאת שאתם לא מצליחים להתכופף, מפחדים להרים דברים כבדים, להרים את הילדים ולא מצליחים לעשות פעולות יומיומיות? תחושה מתסכלת מפני שהיא פוגעת בתחומים רבים של החיים שלנו. בהרבה מקרים, כאבי גב גורמים לנו בדיוק לדבר הזה. אז אם אתם סובלים מכאבי גב, תכירו את אורטוקל!

 

סיבות נפוצות לכאבי גב

ישנן סיבות רבות לכאבי גב. לפעמים הם נוצרים בגלל נפילה, תאונה, שינה לא טובה, חוסר פעילות גופנית, אוכל לא מזין, חוסר בשתייה מים ולפעמים אפילו בגלל נעילת נעליים אשר לא מתאימות לאדם הלובש אותן. ברוב המקרים, שינוי ההרגלים שלנו יכולים לעזור להעלים את כאבי הגב שלנו ולכן, חשוב מאוד להבין מהי הסיבה לכאב ולנסות לטפל בה כמה שיותר מהר.

כאב גב

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות הרבה פעמים יכולות לעזור להקלת כאבי הגב שלנו. תחשבו על זה – רוב משקל הגוף שלנו נסחב על ידי הרגליים בגלל כוח המשיכה שיורד למטה. רגליים חזקות ויציבות הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל אדם. כאשר הגפיים התחתונות שלנו חלשות, כך לאט לאט נתחיל להרגיש כאבים בשאר הגוף – ובין היתר גם בגב. נעליים אורטופדיות מטרתן להיות מותאמות לכל בן אדם בצורה אישית כך שהנעל תתמוך את הרגל עצמו של מי שנועל אותה – מה שיכול לאט לאט לעזור עם כאבי הגב.

 

תכירו את אורטוקל!

הדבר העיקרי שאתם צריכים לזכור על חברת אורטוקל – אביזרים אורטופדיים! החברה הזאת מתמחה במתן פתרון אורטופדי לכל מי שרק צריך. אחרי מחקר שנערך במשך כמה שנים, הם חוו הצלחה גדולה בארה״ב ועכשיו אנחנו זכינו. הם הגיעו אלינו, לישראל. מטרתם לעזור לכל מי שסובל מכאבים גופניים כדי שיחזרו לחיות כמו שחיו קודם לכן, לפני הכאב. להשקיע בציוד אורטופדי יכול לעזור בצורה משמעותית עד כדי העלמת הכאב.

 

כריות אורטופדיות

בנוסף לנעליים אורטפדיות, חשוב להשקיע בעוד כמה אביזרים כמו לדוגמא כרית אורטופדית. הוא אביזר חובה בכל בית. ישנם כמה סוגים של כריות אורטופדיות. חלק מהן יעזרו לכם עם כאבי צוואר וכתפיים וחלק עם כאבי גב עליון ותחתון. בנוסף לצורת הכרית שיכולה להשתנות לפי הצורך שלכם, יש גם הבדל בחומר שממנה היא עשויה – חלקן עשויות מבדים טבעיים וחלקן מבדים סינטטים. לכל חומר יש יתרון אחר – כאשר אנחנו ממליצים לחקור בנושא יותר. להשקיע בכרית הוא דבר חשוב כי הוא ישמור עליכם במהלך השינה כך שתקומו יום למחרת ללא כאבים נוספים.

 

לסיכום

אורטוקל היא חברה אשר מתמחה באביזרים אורטופדיים. תקחו את הזמן כדי לחקור מהי הסיבה לכאב שלכם. תעשו לעצמכם טובה – תעזרו לעצמכם להרגיש טוב יותר. כאב גב הוא כאב מתסכל שהרבה פעמים תוקע אותנו במקום. כאשר הגוף שלנו תקוע, לרוב כך גם אנחנו. כדי לסיים, אנחנו נאחל לכם שתרגישו טוב!

כאב גב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *