לאחר הסכם השלום שנתחם, בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפכה דובאי בין לילה ליעד נחשק לתייר הישראלי.

מלבד מלונות הפאר היוקרתיים שבעיר והאטרקציות האין סופיות שהעיר מציעה, בדובאי סצנת אוכל בלתי נגמרת, שרק מחכה לחיך הישראלי.

איפה המקומות הטובים ביותר לאכול בהם בדובאי? בואו נתחיל.

 

הקדמה

דובאי, עיר בה ניתן למצוא הכל, מציעה גם מגוון רחב של מסעדות ומקומות טובים לאכול. כל מסעדות העיר ממוקמות בלוקיישנים בלתי רגילים, ומציעות תפריטים עשירים ומגוונים. בעיר תוכלו למצוא מסעדות מכל הסוגים, החל ממסעדות לבנוניות, דרך מסעדות אסייתיות וכלה במסעדות איטלקיות. אז אם אתם מתכננים טיול מאורגן לדובאי, ריכזנו עבורכם את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם בדובאי.

 

אוסיאנו – רומנטיקה ויוקרה

אחת המסעדות היוקרתיות יותר בדובאי היא מסעדת אוסיאנו. המסעדה ממוקמת באקווריום תת ימי הנמצא בתוך מלון יוקרה. מיקומה של המסעדה הופכת אותה לרומנטית ביותר, ומתאימה להצעות נישואין מרגשות.

במסעדה תוכלו למצוא תפריט עשיר המבוסס על פירות ים ודגים.

 

איבן אלבאחר – לבנונית מומלצת

מסעדת לבנונית על החוף, הנחשבת לטובה ביותר בדובאי. במעדה תוכלו למצוא פירות ים ודגים, וכמובן מזטים.

 

איל בורו טוסקן – איטליה זה כאן

מסעדת ביסטרו איטלקית, המגישה אוכל איטלקי אמיתי. המסעדה ממוקמת בלגונה, בה מתקיים פרויקט שיקום צבי ים, כך שתוכלו ליהנות מארוחה איטלקית טובה וביקור צבי ים.

 

3 פילס – לאוהבי האוכל האסייתי

3 פילס היא מסעדה אסייתית הזכתה בפרס הטובה ביותר בדובאי. למסעדה אזורי ישיבה על נמל הדייגים, ובשל כך כמובן, המסעדה מציעה דגים טריים בתפריט. מלבד מנות הדגים, המסעדה מציעה מנות אסייתיות וסושי.

סיבה נוספת לביקור במסעדה, מול המקום, בעלי המסעדה פתחו בר קינוחים מושחתים, כך שתוכלו להתפנק בקינוחים מושלמים.

 

פולי – מסעדת שף אירופאית

אין אדם שאינו מכיר את השף גורדון רמזי. לצד מסעדתו בדובאי, שהיא העתק למסעדתו בלאס וגאס, עומדת מסעדה נוספת, מסעדה אירופאית בבעלות צמד שפים, אשר צמחו דרכו. מסעדת פולי ממוקמת בלוקיישן עם נוף מושלם לנתיבי המים של ג’ומיירה. כמו כן, במסעדה ישנם מספר מקומות מצומצם, על המטבח הפתוח, הנחשבים למקומות השווים ביותר במסעדה.

במסעדה תוכלו למצוא בישול עילי ועכשווי, וכן בר בו תוכלו ליהנות ממשקה מול השקיעה.

 

אינדוצ’ין – החדשה בעיר

מסעדה חדשה שכבר עטורה גם היא בפרסים. מסעדה אליה מגיעים כל המפורסמים. המסעדה מעוצבת עד לפרטים הקטנים בהשראת הסיקסטיז, ומציעה תפריט ווייטנאמי צרפתי מושלם.

 

בראסרי – בופה עשיר

במסעדת בראסרי בדובאי, תוכלו למצוא ברנץ’ בופה בימי שישי. בבופה תוכלו למצוא פירות ים טריים, מנות בוראטה יוצאות דופן, סלטים, בשרים מעושנים, מנות דגים ודוכן טאקו. כך שהמסעדה מציעה מגוון רחב של מאכלים. כמו כן, תוכלו ליהנות במסעדה גם מכוס שמפניה מפנקת וקוקטיילים מגוונים.

 

עיר תיירותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *