אם גם אתם שומעים לאחרונה על הדרישה לכמוסות ליקוריץ אתם לא לבד. בשנים האחרונות יותר ויותר מומחי רפואה טבעית ממליצים על צריכה קבועה של צמח הליקוריץ בתור תוסף למניעה של מחלות רבות וחיזוק הגוף. עם זאת, הצריכה של הליקוריץ יכולה להיעשות בדרכים שונות ואנחנו כאן כדי לספר לכם היכן תוכלו להשיג את האפשרויות השונות לצריכת ליקוריץ.

 

ליקוריץ

הליקוריץ הוא צמח בר רב שנתי שקיימות לו סגולות רבות. עם זאת, הטעם של הליקוריץ יכול להיות מעט בעייתי עבור צרכנים מסוימים שלא מעוניינים להפסיד את הסגולות הרבות שלו. בדיוק בשביל הזה אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר דרכים נוחות יותר שבעזרתן תוכלו להנות מהצמח הזה. באפשרותכם לרכוש כמוסות ליקוריץ, תמצית ליקוריץ או אפילו את השורש עצמו.

 

  • כמוסות

כמוסות של ליקוריץ זו כנראה הדרך הנוחה ביותר עבורכם לצרוך ליקוריץ. הכמוסה, כמו כל כמוסה אחרת מכילה אבקה של החומר הפעיל וכך ניתן לבלוע את הכמוסה בלי להרגיש את הטעם של הליקוריץ. כאשר קונים כמוסות יש לבדוק מה כמות החומר הפעיל שיש בכל כמוסה כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את המנה המומלצת של החומר הפעיל.

את הכמוסות ניתן להשיג בבתי מרחקת שונים או במקומות שמתמחים בשיווק של מוצרי רפואה טבעית. כמובן, הכמוסות הללו אינן נחשבות תרופה ולכן ניתן לקנות אותן ללא צורך במרשם רופא.

 

  • סירופ

אם אתם מתקשים לבלוע את הכמוסות של הליקוריץ או שאתם רוצים לתת אותם לילדים קטנים, חשוב שתדעו שניתן לרגוש תמצית ליקוריץ. התמצית היא למעשה זיקוק של הצמח למצב שבו כמה טיפות מהתמצית יספיקו לכם כדי לקבל את כל הרווחים שיש לצמח הזה. גם את התמצית ניתן להשיג בבתי המרקחת השונים המתמחים במוצרי רפואה טבעית.

 

  • מקלות

למי שמחפש את המוצר בצורה הטבעית שלו עד כמה שניתן קיימת האפשרות לקנות מלקות של ליקוריץ. המלקות הן המקלות של הצמח והם מאפשרים לכם להרגיש בדיוק איך הצמח הזה נראה לפני שהוא עבור עיבודים שונים. היתרון של המקלות הוא כמובן שהם לא מעובדים אולם לא כולם יתחברו לטעם הגולמי של הליקוריץ.

 

התייעצות

לפני שאתם מחליטים באיזו דרך לצרוך את הליקוריץ והאם בכלל לצרוך אותו כדאי כמובן להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לומר לכם מה הכמות הנדרשת עבורכם ואלו תוספים בדיוק כדאי לכם לקנות. גם אם לא מדובר על תרופה, ייעוץ של איש מקצוע הוא דבר שאף פעם לא יזיק לכם.

 

לסיכום

לצמח הליקוריץ ישנן סגולות רפואיות רבות. הצגנו לפניכם מספר דרכים נוחות שמאפשרות לכם לצרוך ליקוריץ גם אם אתם לא אוהבים את הטעם שלו. כל מה שאתם צריכים זה להתייעץ עם איש מקצוע על הדרך המומלצת ועל הכמות שתאפשר לכם להנות מכל היתרונות הרבים שיש לצמח הליקוריץ להציע לנו.

כדורים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *