שרת אחסון אתרים הוא חשוב במיוחד כשמדובר באתר משלנו, שאנו רוצים לגבות ולשמור עליו מכל משמר. ישנן הרבה דרכים להכיר בשרתים השונים וכמו כן להבדיל בינהם. בחירת השרת המתאים ביותר עבורנו בהחלט משמעותית מאחר והאתר יוכל לתפקד בצורה טובה יותר כשהשרת באמת מתאים.

 

מיקום השרת – משפיע על האתר

מיקום השרת הוא אחד הדברים החשובים ביותר שנדרש לברר לפני שאנו מחליטים על איזה שרת אנו רוצים לרכוש. מיקומו הפיזי מאוד משנה, מאחר ואם למשל השרת נמצא בחו״ל כשאתם בארץ, זמן הטעינה של האתר יהיה ארוך יותר, ובכללי הגישה לאתר תהיה פחות נוחה ופחות יעילה. כשאתם מחפשים את השרת הטוב ביותר עבורכם, חד משמעית המיקום הוא אחד הדברים החשובים לברר לפני שאנחנו בוחרים.

בנוסף לכך, יש אופציה אפילו טובה יותר והיא לברר האם קיים שרת שנמצא בכל מני נקודות בארץ, וכך זמן הטעינה והנוחות של המשתמש באתר תהיה הרבה יותר טובה. ישנם שרתים בפריסה ארצית/ עולמית שנותנים את המענה הראוי לכך.

 

שרת שמציע את שטח האחסון האולטימטיבי

כשאתם בוחרים את השרת המתאים לכם, זכרו כי החבילה הפשוטה ביותר בדרך כלל תתחיל ב – 500 מ״ב ולא יותר, ואז החבילה תעלה בהדרגה לרכישה שלכם. לפני שאתם בוחרים שרת, חשוב שתתאימו לכם את גודל האחסון שתרצו לרכוש, כך שאם למשל יש לכם מדיה רבה להכניס לאתר, או משחקי מחשב וכדומה, כדאי לכם לרכוש שרת שנותן לכם את המענה הראוי ויש לו אופציה לשטח אחסון גדול.

 

אבטחת האתר – חייבת להתבצע לאלתר

שרת שמציע אבטחה לאתר שלנו, הוא בהחלט שרת טוב ועלינו לשקול את רכישתו. האבטחה של האתר היא בראש ובראשונה, מאחר ובדרך כלל נפרצים מדי יום עשרות אלפי אתרים, נגנב מהם מידע רגיש, נתונים של אנשים פרטיים ועוד. כדי לא להגיע למצב שכזה, וודאו כי השרת שאתם בוחרים עומד בתקן האבטחה ומבטיח לשמור על האתר שלכם בכל צורה שתידרש.

 

שרת שלא מגבה – לא נקנה

כשאנחנו בוחרים שרת אחסון אתרים, חשוב מאוד לשים לב כי הוא מציע לנו גיבוי לפעולות שלנו באתר. הגיבוי שומר על האתר במידה והוא מתרסק, נגנב, מקבל וירוס וכו׳. ישנם סוגי גיבויים שונים ובינהם גיבוי יומי, שבועי, חודשי וכיו״ב. אנחנו צריכים לבחור שרת שמציע את הגיבוי המתאים לנו, וכמו כן גם יש לו שטח אחסון רחב יותר שיתאים לכל הגיבויים שלנו במידה והאתר באמת גדול מאוד.

 

 שרת אחסון טוב – יתן לכם לישון טוב

שרת אחסון אתרים טוב יעשה את עבודתו נאמנה, ויגרום לכם לתחושה טובה ולא תצטרכו להתעסק בתפל בכל רגע. חשוב מאוד לבחור בקפידה את השרת המתאים ולא לרוץ לבנות אתר עם מידע רגיש לפני שאתם מאבטחים אותו ומציבים לו שרת מסוים.

שרת אירוח אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *