תכשיטים הם חפצים שיש להם ערך כספי רב וסנטימנטלי רב – אישה לא רוצה לאבד את טבעת האירוסין שלה או את טבעת הנישואין שלה. כדי שתוכלו לשמור על החפץ היקר הזה, אנו נסביר לכם בכתבה הבאה כיצד לנקות אותו, להימנע מפגיעות ומתי כדאי לפנות לאיש מקצוע לשם תיקון או ניקוי. אנשים ונשים רבים נוטים לזלזל בחפצים שלהם, ואנו רואים בזה משהו פסול, כי חפץ שהשקיעו בו הרבה כסף חבל לא לשמור עליו.

 

פנו לאיש מקצוע – ההמלצה הטובה ביותר

איש מקצוע, יהלומן או צורף, יודע להתייחס לתכשיט בעדינות הדרושה. כמו כן, יש לו את הידע המתאים – מתי אפשר לקנות, עם מה אפשר לנקות? האם אפשר לנקות בכלל? וכיוצא בזה. כמו בכל תחום, גם כאן אם תנסו לחסוך ולנקות תכשיטי יהלומים לבד, כנראה שזה יעלה לכם יותר לבסוף, במיוחד אם תהרסו את התכשיט בגלל ניקיון לא נכון. אם תפנו לאיש מקצוע אולי תשלמו מעט בתחילת הדרך, אבל תמנעו מעצמכם טעות שתעלה לכם יותר כסף.

 

איך לנקות בעצמכם?

אם אתם בכל זאת רוצים לנסות לנקות את התכשיט או את היהלום אנו נסביר לכם כיצד. עליכם לשים מעט סבון במים חמימים ולהשרות את התכשיט למספר דקות, חשוב שלא יותר זמן. לאחר מכן שפשפו את היהלום בעדינות עם מברשת שיניים כדי שהמחטים שלה יורידו את הלכלוכים. כמו כן, תוכלו לרכוש תכשיר לניקוי תכשיטים ולהשתמש במעט ממנו. לאחר ההברשה השרו את היהלום בשנית במים חמימים בלי סבון ואז יבשו אותו היטב.

 

מה לא לעשות כשמנקים תכשיט בבית?

  1. אסור בשום אופן להשתמש בחומרי ניקוי שלא נועדו לתכשיטים – אקונומיקה או כל חומר אחר. חומרים אלה יכולים לפגוע בבהירות היהלום ובצבע שלו, והחנות לא תהיה אחראית לכך.
  2. אסור להשתמש במים רותחים.
  3. אסור לשים תכשיט במדיח, תתפלאו אבל יש אנשים ניסו את זה.
  4. בדקו מראש האם היהלום מחובר היטב לטבעת או לשרשרת שבה הוא משובץ, כי אם יש צורך בתיקון שם הניקוי עלול להרוס את המצב עוד יותר.

 

איך להימנע מפגיעה בתכשיט?

עליכם קודם כל להיות מודעים לכך שיש לכם תכשיט רב ערך. לאחר שתהיו מודעים תימנעו מאפייה עם התכשיט, שטיפת כלים איתו, כניסה למקורות מים איתו וכיוצא בזה. אם אתם לא תשמרו על התכשיט כנראה שהוא ייהרס או יאבד, אז כדאי לכם להשקיע בכך.

 

לסיכום

תכשיטים הם חפצים קטנים ועדינים שאם לא שומרים עליהם היטב, אם יאבדו או יהרסו בקלות. אם התכשיט שלכם התלכלך אנו מציעים לפנות לאיש מקצוע או לפעול על פי ההוראות שכתבנו פה. חשוב שתמנעו גם מכל הדברים שכתבנו שאסור לעשות, כדי לשמור על התכשיט שלכם.

טבעות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *