החגים מתקרבים ואתם כנראה חושבים שזה הזמן לשבור את הראש כדי לבצע הליך של רכישת מתנות ממותגות מיוחדות לעובדים. דעו שאתם לא לבד. שכן, זו המחשבה של רבים מהמעסיקים, אבל האמת היא שאין זה נכון. לא צריך לשבור את הראש בשביל לבחור מתנות לעובדים. אתם יכולים לבצע בחירה קלה, מהירה ואיכותית אם רק תכירו את הדרך שלנו לבחירת מתנות לעובדים. קראו את השורות הבאות ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שהתבקשנו להיות האחראיים על בחירת המתנות לשאר עובדי המשרד. מדובר באפשרות ששימחה אותנו מאוד. שכן, אם יש משהו שאנחנו ממש אוהבים לעשות זה לקחת על עצמנו פרויקטים חדשים. בגלל שהאחריות הוטלה עלינו בלבד, הייתה לנו את האפשרות לבצע את הליך הרכישה באופן שאנו בוחרים.

אתם וודאי מבינים שבחרנו בדרך ייחודית שאפשרה לנו לסיים את הפרויקט המדובר במהירות תוך ידיעה כל העובדים במשרד יהיו מרוצים מהמתנות שיקבלו השנה. רוצים לדעת איך עשינו את זה? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

איך לרכוש מתנות ממותגות לעובדים לקראת החגים? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לשלוח מייל מסודר ומקושט לכל עובדי המשרד ולהגיד להם שהם מוזמנים לחדר הישיבות בתאריך X ובשעה Y כדי לבחור אילו מתנות ממותגות הם רוצים לקבל השנה לחגים. כן, כן! אתם קוראים נכון! הפעם העובדים הם אלו שיבחרו את המתנות שהם הכי רוצים.

 

איך לרכוש מתנות ממותגות לעובדים לקראת החגים? השלב ה – 2

כדי שתוכלו לבצע את הרכישה המתאימה ביותר לכל העובדים, אתם צריכים להכין מצגת קצרה שתוצג בפניהם בעת הישיבה בחדר הישיבות. תוכלו להציג בפניהם 4 – 5 אפשרויות שונות של מתנות שהם כנראה ירצו לקבל, למשל: תיק מעוצב למחשב, בקבוק שומר קור, מאוורר נייד קטן למשרד ועוד. כך שבעצם, כל אחד יכול לבחור את המתנה המתאימה לו.

 

איך לרכוש מתנות ממותגות לעובדים לקראת החגים? השלב ה – 3

בשלב זה צריכה להיות לכם טבלה ובה מפורטות המתנות שכל אחד מהעובדים ישמח לקבל, הטבלה יכולה להיראות כך:

שמות העובדים סוג המתנה מספר הזמנות
יורם, שימי, דני, אליה בקבוק שומר קור 4
יפית, מירי, מיכל, רחל, נועה, שמרית תיק למחשב 6

בשלב זה אתם צריכים גם להיכנס אל אתר שמאפשר לכם לבצע רכישה של מתנות ממותגות לעובדים ולבצע את הרכישה באופן מסודר בהתאם למופיע בטבלה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לרכוש מתנות ממותגות לעובדים שלכם לקראת החגים באופן הטוב ביותר. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבצע רכישה ולהיות בטוחים שאתם קונים נכון. נאחל לכם בהזדמנות זו שתעברו את הליך הבחירה והרכישה בקלות ושתיהנו גם אתם מהמתנה שבחרתם לעצמכם.

מתנות ממותגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *