בני ובנות זוג מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מרחב אישי שקט שיאפשר להם ליהנות מכמה רגעים של שקט, ללא בן או בת הזוג. תרחיש שכזה עשוי להיות מוכר עבורכם, בגלל שהוא נחשב לנפוץ במיוחד. הבעיה היא, שלא כל זוג יודע איך ליצור את המרחב הפרטי הזה שיוביל לשקט הנפשי המתבקש. יצאנו לבדוק איך אפשר להגיע לתוצאה הרצויה וחזרנו עם מדריך שיביא לכם את הפרטיות והשקט הנדרשים. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

 

רוצים להגיע למרחב הפרטי שלכם? תשוחחו על כך עם בן או בת הזוג

יצירה של מרחב פרטי בזוגיות משותפת מצריכה קודם כל שיח. עליכם למצוא זמן מתאים לשוחח עם בן או בת הזוג לגבי המרחב המדובר. כך תוכלו להעלות את הנושא, לשמוע את דעתו של הצד השני וגם את הצורך שלו. יכול מאוד להיות שתגלו כי גם הוא מעוניין ביצירת מרחב שכזה. נציין כי כל זוג יכול למצוא לעצמו “מרחב” אחר שיאפשר לו ליהנות מכמה רגעים ללא בן או בת הזוג. הנה כמה סוגים נפוצים של מרחבים:

  • מרחב חברתי: יציאה עם חברים
  • מרחב פרטי אישי: מקום שבו בן או בת הזוג ישהו בו לבדם
  • מרחב מרוחק: נסיעה לחו”ל או יציאה לטיול קצר בארץ

מרחב במערכת יחסים משותפת

לא מצליחים להעלות את הנושא באופן נינוח? יש לכך פתרון

לעיתים קורה שאחד מבני הזוג רוצה ליצור לעצמו מרחב פרטי, בעוד הצד השני לא מעוניין בכך. אם ניסיתם לשוחח עם בן או בת הזוג על עניין זה ונתקלתם בקושי, כדאי שתפנו אל מטפלת זוגית מוכרת כמו אורית ארבל שנחשבת למומלצת בתחום.

 

טיפ לבחירת מטפלת זוגית מומלצת

אם אתם רוצים להגיע אל מטפלת זוגית באופן עצמאי, עליכם לערוך בירור מעמיק אודותיה. שכן, חשוב מאוד לבדוק שזו עומדת בקריטריונים הבאים:

  • יש לה ניסיון רב בליווי ליצירת מרחבים פרטיים
  • בעלת הסמכה
  • בעלת המלצות רבות

מרחב במערכת יחסים משותפת

אל תתמהמהו – תשתמשו במרחב הפרטי שלכם בעת הצורך

יש מי שמגיעים להחלטה בכל הנוגע ליצירת מרחב פרטי, אך הם שוכחים מכך לאחר זמן מה. אנו ממליצים בחום להחליט מראש על זמנים שתקבעו מראש, בהם כל אחד מהצדדים יוכל ליהנות מהמרחב הפרטי שלו. ניתן למשל לקבוע נסיעה אישית לכל אחד מכם בשלב מסוים בחודש או בשנה. אפשר לקבוע שלכל אחד יש שעתיים בשבוע שבהן הוא נמצא במרחב הפרטי שלו ללא הפרעה. הבחירה נתונה בידיכם, רק חשוב שתיישמו אותה ללא הפרעות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה ליצירה של מרחב פרטי בזוגיות משותפת. עכשיו אתם יודעים שאינכם לבד, יש הרבה זוגות שצריכים את המרחב המדובר. אם לא די בכך, אתם גם יודעים איך ליצור את המרחב, כך שנותר לכם רק ליישם.

מרחב במערכת יחסים משותפת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *