מי שחיים ונושמים את תחום הדיגיטל ידעו להגיד לכם גם מתוך שינה כי עליכם ליצור חוויית משתמש טובה באתרי תדמית. עובדה זו עשויה להישמע פשוטה ליישום, אך היא מצריכה היכרות מעמיקה עם שלבים שיש ליישם בדרך. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, להכיר בשלבים האלה ולהביא בסופו של דבר לתוצאה הרצויה – יצירת חוויית משתמש שתגרום לגולשים להישאר באתר שלכם ולבצע רכישה של השירות או המוצר שאתם מעניקים.

 

בשלב הראשון עליכם להיות מודעים לרושם הראשוני

אי אפשר לכתוב מדריך על יצירת חווית משתמש מבלי לומר כמה מילים על הרושם הראשוני שקובע הכול. אתם צריכים בעצם לבדוק שיש ניגודיות טובה בין צבעי הרקע לבין צבע הטקסט של האתר שלכם. מדובר בדבר שעשוי להבריח את הגולשים במידה והוא לא נעשה באופן מיטבי (שימוש לב שיש גם סימולציות שמתאימות לעיוורי צבעים).

בנוסף לכך, עליכם לשים לב לרווחים שיהיו תואמים ואחידים. שכן, כך תפחיתו את העומס שעשוי להיווצר על העיניים בעת קריאת הטקסט. רגע לפני שנעבור לנושא הבא, נבקש מכם לשים לב גם לפונטים. תימנעו מפונטים מפונפנים וקישוטים. בחרו בפונט נעים לעין שיאפשר לקורא לעבור על כל הטקסט מתחילתו ועד סופו מבלי לקבל כאב ראש.

אתר תדמית

עכשיו תבצעו הנגשה של האתר למכשירים ניידים

בשלב זה אתם יודעים את כל הפרטים החשובים שנוגעים למראה הכללי של האתר. כך שאפשר להיכנס אל נבכי חוויית המשתמש. בתור התחלה, אתם צריכים להפוך את הנייד לעדיפות ראשונה. שכן, גולשים רבים צפויים להגיע אל האתר שלכם מהניידים. בדקו היטב כי האתר שלכם נגיש לגלישה בנייד. אם אינכם יודעים איך לעשות זאת, כדאי שתפנו אל המומחים בתחום (סוכנויות דיגיטל מומלצות). הנה כתובת של מומחים שישמחו לסייע לכם בשלב זה ובשלבים מתקדמים יותר: https://www.insight-marketing.co.il.

 

תבדקו את מהירות הטעינה של האתר שלכם

אין דבר יותר מתסכל מלהיכנס אל אתר אינטרנט ולהמתין במשך כמה שניות ארוכות כדי שזה ייטען ויפתח. אנו ממליצים לכם לבדוק את מהירות האתר הנוכחית. במידה ותגלו כי הטעינה הינה איטית, תדעו שיש אפשרות לשנות זאת. לסוכנויות דיגיטל יש את היכולת לספק פתרונות טובים שיביאו לתוצאה הרצויה.

אתר תדמית

בקיצור – תפנו אל סוכנות דיגיטל מומלצת

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להמליץ לכם לפנות אל סוכנות שמבינה ביצירת חוויית משתמש טובה. שכן, אם אין לכם את הניסיון בתחום, אתם עשויים לגלות שהמאמצים שביצעתם לא נשאו פירות. ההמלצה היא להימנע ממצב שכזה, בגלל שהוא עלול להוביל את העסק שלכם לאבדון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה ליצירת חוויית משתמש טובה באתר תדמית. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק לנסות לבד ולהבין כי עדיף לפנות בסופו של דבר אל סוכנות דיגיטל שתבצע את ההליך במקצועיות עבורכם.

אתר תדמית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *