הקיץ כבר כאן, וזה הזמן לצאת לחוף הים או לבריכה. אבל לפני שאנחנו נצולל פנימה, נצטרך למצוא את בגד הים המושלם שיגרום לנו להרגיש בנוח. זו יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות. עם זאת, עם מעט ידע והכוונה, תוכלי למצוא בגד ים שמחמיא לגופך ומתאים לסגנון שלך. במדריך המקיף הזה נעזור לך לבחור את בגד הים המושלם למבנה הגוף שלך, עם טיפים לנשים בכל הגזרות והמידות, כי כל אישה  בכל גודל לא צריכה לפחד ללבוש בגד ים בחוף

 

נשים יפות בכל מיני צורות

הצעד הראשון במציאת בגד הים המושלם הוא לקבוע את מבנה הגוף שלך. ישנם 5 סוגי גוף עיקריים: תפוח, אגס, שעון חול, מלבן ומשולש הפוך. לכל מבנה גוף יש את התכונות הייחודיות שלו, והמטרה היא למצוא בגד ים שמדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך וממזער כל אזור “בעייתי”.

בגד ים שלם מחטב

בגד ים לכל צורה!

לאחר שקבעתן את מבנה הגוף שלכן, תוכלו להתחיל לחפש סגנונות בגד ים שיחמיאו לגזרה הייחודית שלכן. הנה כמה טיפים לכל סוג גוף:

 

– תפוח

חפשו בגדי ים שיוצרים אשליה של קו מותן, כמו בגד ים שלם עם חגורה או ביקיני בגזרה גבוהה.

 

– אגס

בחרי בגדי ים שמושכים את תשומת הלב לפלג הגוף העליון שלך, כמו חולצת חולצה או ביקיני סטרפלס. אתה יכול גם לבחור בסרפן או חצאית כדי לאזן את הירכיים שלך.

 

– שעון חול

חבקי את הקימורים שלך עם בגדי ים שמדגישים את המותניים שלך, כמו ביקיני בגזרה גבוהה או בגד ים שלם מחטב.

 

– מלבן

חפשו בגדי ים שיוצרים אשליה של קימורים, כמו ביקיני עם סלסולים או בגד ים שלם עם פתחים.

 

– משולש הפוך

בחרי בגדי ים שיאזן את הכתפיים הרחבות שלך, כמו בגד ים מלא עם מחשוף עמוק או ביקיני עם חלק תחתון בהיר וחלק עליון כהה יותר.

בגד ים שלם מחטב

עוד טריקים ושטיקים

בנוסף למציאת סגנון בגד הים המתאים למבנה הגוף שלך, יש כמה טיפים כלליים שיכולים לעזור לך להיראות ולהרגיש במיטבך על החוף או בבריכה:

  1. בחרי בגד ים שמתאים לגופך היטב ומספק מספיק תמיכה. אם את מרגישה צורך בתמיכה נוספת, שקול בגד ים עם ברזלים.
  2. אל תפחדי לערבב בין בגדי ים שונים. את יכולה ליצור מראה בגד ים ייחודי משלך על ידי שילוב טופים ותחתונים שונים ולרענן את מלתחת בגדי הים מבלי להוציא שקל!
  3. שקלי את הפעילויות שלך. אם את מתכננת להיות פעילה במים, בחרי בגד ים שיישאר במקומו ויספק מספיק כיסוי.
  4. אל תשכח על אביזרים. סרפן חמוד, משקפי שמש וכובע יכולים להשלים את מראה החוף שלך.

 

לסיכום

בחירת בגד הים המושלם יכולה להיות אתגר, אבל זה שווה את המאמץ כשאת מוצאת אחד שגורם לך להרגיש בטוחה. זכרי לקבוע את מבנה הגוף שלך ולבחור סגנון בגד ים שמחמיא לגזרה שלך.

אמנם מציאת בגד הים המושלם יכולה להועיל, אבל חשוב לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא להרגיש נוח וטוב בגוף שלך. אל תתני לסטנדרטים של אף אחד אחר להכתיב מה את לובשת או איך את מרגישה עם עצמך. חבקו את הגוף שלכן ולבשו בגד ים בפומבי בגאווה, לא משנה מה המידה או הגזרה שלכן. החוף והבריכה מיועדים לכולם, ומגיע לכן ליהנות מהם בדיוק כמו כל אחד ואחת אחרת. אז קדימה, לבשי את בגד הים, ותהני בשמש!

בגד ים שלם מחטב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *