יום הולדת 50 הוא יום הולדת מיוחד במינו ולכן, מומלץ לתכנן אירוע לכבוד המאורע ולהפיקו בקפידה. הדרך הטובה ביותר להצליח באירוע יום הולדת 50 הנה למצא מקום מתאים לקיום האירוע, ולהזמין אמן חושים שיקיים מופע טלפתיה עוצר נשימה ומצחיק, שיהיה מבוסס בחלקו על קטעים הקשורים לבעל השמחה.

אמני חושים מבצעים מגוון מופעים, שניים מהם מתאימים במיוחד למסיבת יום הולדת 50 וניתן לשלב את שני הסוגים ברגעים שונים של האירוע.

 

מופע קלוז אפ

אמן חושים לאירועים יכול לבצע מופע של אחד על אחד וכל הנוכחים יהיו פעורי פה ביחס למה שיחוו. העובדה שאמן טלפתיה מבצע טריק, מתחת לאפו של הצופה, הופכת את העניין לגדול הרבה יותר ממה שהוא ובעיקר לדבר בלתי נשכח.

כשהמוח שלנו לא מצליח לפתור דבר מה, הוא זוכר זאת ומנסה לאורך זמן להבין את העניין. למופע אחד על אחד שכזה קוראים מופע קלוז אפ ומומלץ לבצעו בחלק הראשון של האירוע, בזמן שאנשים מתחילים להגיע ולהתאסף לקראתו.

מופע קלוז אפ יכול להוות גם חלק ממופע טלפתיה על במה, בעיקר כשמדובר באירוע לא גדול שבו נוכחים לא יותר מ- 100 אנשים. במופעים גדולים יותר נדרשים מסכי הקרנה לצדי הבמה.

 

מופע טלפתיה קלאסי

פרט ליכולת הביצוע של מופע באחד על אחד, כל אמן טלפתיה מבצע מופע קסמים משלו. מדובר במופעים שכוללים בדרך כלל אלמנטים של – קריאת מחשבות, טלקינזטיס, משחקי אמת ושקר וקטעי אקסטרים כדוגמת הקטע בו אמן הטלפתיה אוכל סכיני גילוח. חשוב לזכור, חלק נכבד מאמני הטלפתיה משלבים לא מעט הומור במופעים שלהם, דבר שמעצים מאוד את החוויה של הקהל.

אלמנט מאוד חשוב כשמדובר במסיבת יום הולדת 50 הוא, שאמן הטלפתיה יכול לבסס חלק מהמופע שלו על בעל השמחה, ולשלבו באופן פעיל על הבמה במהלכו. על פי רוב, אלה יהיו הרגעים המצחיקים ביותר שיהיו באירוע ויהוו את גולת הכותרת שלו.

 

למה דווקא אמן טלפתיה וחושים?

לאמן טלפתיה תכונות המאפשרות לו לקיים מופע שלא ניתן להסביר, מופע שמשאיר את הקהל עם השאלה הנצחית – איך הוא עושה זאת? אמן טלפתיה שולט במגוון רחב של מיומנויות שמקורן בעולם הקסמים. הוא יודע לקרא מחשבות, הוא מסוגל לגרום לחפצים לזוז, לעוף או להתקפל מבלי שנגע בהם כלל, הוא קורא שפת גוף ויודע כשאתם משקרים.

בנוסף, יש לו יכולות המאפשרות לו לבצע קסמים באקסטרים, כשרמת הסיכון שהוא לוקח על עצמו גדולה למדי. כל אלה הופכים את מופע הטלפתיה למתאים ביותר למסיבת יום הולדת 50.

אמן טלפתיה אמנם מקיים מופע מול קהל אולם, הוא יוצר במקביל את התחושה שמדובר באירוע של אחד מהחברה וכולם כולל כולם, מהווים חלק בלתי נפרד ממה שקורה.

 

לסיכום

יום הולדת 50 זה אירוע קלאסי למופע טלפתיה של אמן חושים המתמחה באירועים פרטיים, הוא יגרום לכולם להרגיש שכל העולם במה וכל האנשים הם שחקנים.

יום הולדת 50

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *