מקלחון לחדר האמבטיה הינו אחד מהרכיבים החשובים בחדר הרחצה. אם אתם מעצבים עכשיו את פני חדר הרחצה מחדש, בוודאי תרצו לדעת מה הבחירה המועדפת עבורכם. שוק המקלחונים מציע 2 סוגי מקלחונים עיקריים: בעלי זכוכית שקופה או אטומה. קראו על תהליך הבחירה ועל הסוג הנכון ביותר עבורכם. פוסט ברמת שקיפות מקסימלית.

 

השוואה בין יתרונות וחסרונות סוגי הזכוכיות השונות למקלחונים

זכוכית אטומה

הזכוכית האטומה נחשבת לבחירה הפרקטית. זכוכית אטומה אינה מציגה לראווה שריטות על זכוכית המקלחון וכן משפרת את רמת הפרטיות למקסימום בשעת מקלחת. זכוכית בסגנון מט תיבחר על ידי רבים כזכוכית מועדפת מה גם שהיא ניתנת לניקוי ביתר קלות.

נציין כי צורת התחזוקה של קירות מקלחון אטומים הינה קלה יותר וניתנת אפילו באמצעות הברקה של המשטח המט על ידי חומרי ניקוי וסקוטש ברייט פשוטים.

 

זכוכית שקופה

זכוכית שקופה מהווה את האופציה האסתטית ביותר. לזכוכית שקופה יתרונות של יצירת מראה גדול יותר של המקלחון. עיצוב מקלחון באמצעות זכוכית שקופה מהווה שימוש באלמנט מודרני, דקורטיבי ומתאים לחדרי אמבט בעיצוב חדשני. בנוסף, בגלל תעתוע האופטי בו קירות שקופים מציגים כביכול חדר האמבטיה גדול יותר, יש לבחור באפשרות של מקלחון שקוף בעיקר עבור חדרי אמבטיה קטנים.

הבחירה בזכוכית שקופה יוצרת המשכיות במראה הקיר שאינו נקטע באמצעות דופן מקלחות אטומה.

אופן התחזוקה של זכוכית שקופה הוא מורכב יותר, שכן ניקיון בלתי מקצועי עלול להותיר כתמים וסימנים בלתי מחמיאים על דפנות המקלחון, כל שכן שליקוי בניקיון או דילוג על ניקיון שבועי יגרום למראה מקלחון מוכתם בטביעות אצבעות ונטיפי מים שהתייבשו באופן לא אסתטי על קירות המקלחון.

 

בשורה התחתונה – אטום או שקוף?

מתלבטים? מוצאים את עצמכם מתחבטים בקונפליקט בין הפרקטי למעוצב? תוכלו לבצע פשרה ולמצוא מקלחונים בעלי דפנות אטומות שאינן חדירות למים בעיצוב מרהיב שיחפה על היעדר השקיפות וייתן ערך לנוכחות של המקלחון בחדר האמבטיה.

 

אפשרויות הבחירה בעולם המקלחונים

חשבתם שבחירת דופן למקלחון היא הסוגיה האחרונה עמה תצטרכו להתעסק? למען האמת חדר האמבטיה הפוטנציאלי שלם מציע אינספור וריאציות למקלחונים מעוצבים. תוכלו לבחור במקלחון המשלב חלק עליון שקוף וחלק תחתון בציפוי מט מה שיאפשר שמירה על פרטיות יחד עם היבט עיצובי מעניין ומעורר השראה. בנוסף, חשוב לזכור שבחירה במקלחון איכותי הינה בחירה העתידה ללוות אתם בשנים הקרובות. הקפידו על רכישה מחברה אמינה המציגה תעודת אחריות לצד שירות התקנה ושירות לקוחות אדיב.

חדר רחצה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *