לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שבוחרים את האוכל של הכלב שלהם סתם כך, באופן אקראי, מבלי לבדוק מה עומד מאחוריו. הדבר גורם לנו לתחושת אי נוחות. שכן, הכלב שלכם צריך לקבל אוכל טוב בדיוק כמו שאתם אוכלים. כפי שאתם בוחרים את האוכל שלכם בקפידה, כך אתם צריכים לעשות גם לכלב. כתבנו את המדריך הנוכחי כדי שתוכלו להבין באופן מעמיק את החשיבות של בחירת אוכל נכון לכלב שלכם. אז תקראו את השורות הבאות ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על אוכל של כלבים. מדובר בווטרינרית מוסמכת ובדיאטנית של כלבים (כן, יש כזה מקצוע). הגענו אליהן לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וכתבנו שאנחנו מחפשים אנשי מקצוע שיוכלו לשפוך אור על החשיבות בבחירת אוכל נכון לכלב. נפגשנו עם שתי בעלות המקצוע כדי להבין את העניין לעומק והן מסרו לנו את כל הפרטים החשובים ביותר. זו ההזדמנות להודות להן על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך חשוב זה רואה אור.

 

מה החשיבות של בחירת אוכל נכון לכלב שלכם? הבריאות שלו

ברגע שאתם בוחרים אוכל שלא נכון לכלב שלכם, אתם עשויים לגרום לו לפגיעה משמעותית בבריאות. אם תסתכלו רגע על עצמכם, אתם יודעים שאם תבחרו לאכול אוכל לא מזין, שאין בו את אבות המזון, הוויטמינים והמינרלים שדרושים לגוף שלכם – אתם תחוו קריסה בשלב מסוים, פשוט בגלל שהגוף שלכם לא יקבל את הערכים התזונתיים שהוא זקוק לכם. אותו הדבר אצל כלבים, הם צריכים לקבל אוכל נכון ואיכותי כמו למשל מונג אוכל לכלבים כדי שהם יוכלו להיות בריאים.

 

מה החשיבות של בחירת אוכל נכון לכלב שלכם? חיסכון בהליכים רפואיים

ישנה חשיבות עליונה בבחירת האוכל הנכון לכלב שלכם. שכן, ברגע שהוא מקבל את האוכל האיכותי שמתאים לו, הוא יצטרך פחות להגיע אל הווטרינר. הווטרינרית שסייעה לנו בכתיבת המדריך ציינה שמגיעים אליה לא פעם כלבים שיש להם מחסור בערכים הבאים:

  • ברזל
  • סידן
  • חלבונים

כך שהם חלשים וזקוקים להליכים רפואיים כמו בדיקות דם וכו’.

 

חשוב לבחור אוכל נכון שמתאים לכלב שלכם

עכשיו, כשאת יודעים מהן ההשלכות של בחירת אוכל שאינו מתאים לכלב שלכם, אתם צריכים לדעת שעליכם לעשות הכול כדי לבחור נכון. שימו לב – אם אתם לא בטוחים מהו האוכל הנכון שמתאים לכלב שלכם, אתם יכולים לפנות אל אנשי מקצוע שמבינים בתחום ולברר איתם מהי הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות בבחירת אוכל נכון לכלב שלכם. עכשיו, כשאתם מודעים לנושא זה, נותר לכם רק ליישם את הנכתב בשורות לעיל. מאחלים לכם בחירה נכונה ובריאה.

קערת אוכל לכלב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *